شناسهٔ خبر: 37849861 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون درمان وزیر بهداشت مطرح کرد:

افتتاح و بهره‌برداری از یک هزار پروژه بهداشتی و درمانی طی ۵۰ هفته

کاشان - معاون درمان وزیر بهداشت از افتتاح و بهره‌برداری از یک هزار پروژه بهداشتی و درمانی در سطح کشور طی ۵۰ هفته در قالب پویش ۲۰۵۰ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم جان بابایی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران کاشانی با بیان اینکه پویش سراسری ۲۰۵۰ در کشور اجرایی شده اظهار داشت: این پویش آذرماه سال جاری با حضور رئیس جمهور در آذربایجان شرقی کلید خورد و طی آن قرار است ۲۰ پروژه بهداشتی درمانی طی ۵۰ هفته در سراسر کشور افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره افتتاح و بهره‌برداری از یک هزار پروژه بهداشتی و درمانی طی ۵۰ هفته در سراسر کشور ابراز داشت: در قالب این پویش ۶۵ بیمارستان و هشت هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه بهداشتی درمانی کشور اضافه می شود.

معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به اینکه با افتتاح و بهره برداری از این پروژه‌های بهداشتی بسیاری از نیازهای سخت افزاری هموطنان حل می شود، تصریح کرد: انجام موفق این پویش با وجود تحریم‌های آمریکا و استکبار جهانی بر علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام شده که نشان از سعی و اهتمام مدیران وزارت بهداشت در ارائه خدمات مطلوب به هموطنان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یکی از مهمترین اولویت‌های این پویش را افتتاح و بهره‌برداری از خانه‌های بهداشتی در روستاها و مناطق کمتر برخوردار کشور دانست و خاطرنشان کرد: از دیگر حوزه‌هایی که در این پویش به آن اهمیت داده شده است افتتاح و بهره برداری از پایگاه‌های اورژانس شهری و جاده‌ای است.

جان بابایی با بیان اینکه در بهترین اوضاع کشور چهار هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی در یک سال به بهره‌برداری رسیده است، اذعان داشت: برای بهره برداری از هر تخت بیمارستانی هزینه‌ای بالغ بر میلیارد ریال هزینه شده است.

نظر شما