شناسهٔ خبر: 37849804 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی شهرداری ارومیه:

اکبری: ناهماهنگی بازیکنان جدید از دلایل شکست برابر پیکان بود

ارومیه- ایرنا- سرمربی شهرداری ارومیه گفت: ناهماهنگی‌ ۲ بازیکن جدید و حس از پیش برنده بودن از دلایل اصلی شکست این تیم برابر پیکان تهران بود.

صاحب‌خبر -

پیمان اکبری عصر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در روزی که دوست داشتیم در حضور هواداران‌مان پیروز شویم، شکست خوردیم و تلاش‌مان هم برای جبران نتیجه کافی نبود.
وی بیان کرد: باخت امروز تجربه خوبی برای ما شد تا در بازی‌های بعدی برای پیروزی بجنگیم و هیچ وقت خود را از پیش برنده ندانیم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: در تمام ست‌ها شروع خوبی نداشتیم ولی هر بار در ادامه ست شرایط‌مان بهتر شد ولی نتوانستیم آنطور که انتظار داریم نتیجه را حفظ کنیم.
اکبری گفت: به جوانان تیمم اعتماد دارم و امروز نیز ابتدا همان ترکیب تیم برنده در بازی‌های قبلی را به میدان فرستادم تا انگیزه آنها دوچندان شود.
وی اضافه کرد: در بازی‌ بعدی مقابل سیرجان با هماهنگی بیشتر بازیکنان جدید شرایط‌مان بدون شک بهتر خواهد شد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه امروز یکشنبه در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر کشور در دیداری خانگی با نتیجه سه بر یک مقابل میهمان خود پیکان تهران مغلوب شد.

شاگردان پیمان اکبری که پس از ۲ پیروزی متوالی مقابل پیکان تیم دوم جدول به میدان آمده بودند در این مسابقه ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند ولی ست‌های اول، سوم و چهارم را با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱،  ۲۸ بر ۲۶ و ۲۵ بر ۲۳ مغلوب حریف تهرانی خود شد.

«کیوان عابدزاده»، با کمک «مهدی نویدی» امر داوری این دیدار را بر عهده داشتند و حسین پورکاشیان و بهرام سلیمانی ناظران فدراسیون در این مسابقه بودند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه هم‌اکنون تا پایان هفته یازدهم لیگ برتر کشور با اندوختن ۱۹ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و تیم پیکان تهران نیز با این پیروزی و کسب ۲۵ امتیاز همچنان در رده دوم است.

در هفته دوازدهم این رقابت‌ها تیم شهرداری ارومیه روز چهارشنبه هفته جاری میهمان تیم فولاد سیرجان ایرانیان است.

نظر شما