شناسهٔ خبر: 37849679 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یادواره شهدای مدافع حرم و صنعت برق چهارمحال و بختیاری برگزار شد

شهرکرد- ایرنا همزمان با ایام فاطمیه مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای سانحه هوایی و یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای صنعت برق چهارمحال وبختیاری روز یکشنبه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه و زنده نگهداشتن یاد شهدا به خصوص سردار سلیمانی افزود: زنده نگهداشتن یاد شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و سردار شهید سلیمانی برای کشور مهم و تعیین کننده است.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در یادواره شهدای مدافع حرم و صنعت برق و گرامیداشت سردار شهید سلیمانی افزود:باید از سیره شهدا درس اخلاص و از خودگذشتگی را سرلوحه زندگی قرار داد و از شعارزدگی و تشریفات که خارج از مکتب شهداست، خودداری کرد.

وی اظهار داشت:در این برهه با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات ، راه ما طولانی و وظیفه افراد جامعه سنگین است.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه سردار شهید سلیمانی یک انقلابی ناب بود، افزود: این شهید بزرگوار همه چیز را در خدا دید و به دل دشمنان نبست و هیچ هراسی از دشمن نداشت.

امام جمعه شهرکرد، بر نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه و به خصوص برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: برگزاری این محفل‌ها سراسر نور و معنویت است.

استان چهارمحال و بختیاری ۱۳ شهید مدافع حرم تقدیم حریم امامت و ولایت کرده است.

چهارمحال و بختیاری در طول ۸سال دفاع مقدس بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرد که ۲ شهید از این تعداد در حوزه صنعت برق فعالیت می‌کردند.

نظر شما