شناسهٔ خبر: 37848873 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برنامه‌های دهه فجر و تجلیل از شهدای مقاومت در استان سمنان برگزار می‌شود

برنامه‌های دهه فجر به همراه تجلیل از شهدای مقاومت و شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش شهیدش در استان سمنان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در  سمنان، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: برنامه‌های آغاز دهه فجر در سراسر استان سمنان از روز جمعه یازدهم بهمن ماه با حضور پرشور مردم مومن و انقلابی این استان در مصلی‌های نماز جمعه آغاز می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به شهادت سردار پرافتخار اسلام سپهبد قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت فضایی معنوی بر کشور حاکم است که رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه چند هفته گذشته بر این مهم اشاره کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اهمیت حضور مردم در برنامه‌های ایام الله دهه فجر امسال گفت: در روز یازدهم بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در تمامی مساجد استان سمنان مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به همراه تجلیل از شهدای مقاومت و شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش شهیدش برپا می‌شود.

قندهاری گلباران مزار مطهر شهدا در صبح روز دوازدهم بهمن‌ماه در آغازین روز از دهه مبارک فجر همزمان  با ورود حضرت امام خمینی به میهن اسلامی از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که به صورت همزمان در سراسر استان انجام می‌شود.

وی افزود: مردم و مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف اجرایی استان سمنان با حضور در امامزاده یحیی (ع) سمنان در صبح روز دوازدهم آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی سال 98 را گرامی می‌دارند و این مراسم همراه با سخنرانی استاندار سمنان خواهد بود و سپس مضجع مطهر شهدا واقع در این بقعه متبرکه گلباران می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان بیان داشت: پس از گلباران همزمان مزار شهدا در صبح روز دوازدهم بهمن ماه به صورت همزمان در سراسر استان، مراسم رژه موتورسواری نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

قندهاری نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس سراسر استان سمنان در نخستین روز از ایام الله دهه فجر، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، تجمع بزرگ بانوان در سمنان و دیگر شهرستان‌های استان، برپایی نشست‌های تبیینی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ایام الله دهه فجر امسال است.

وی مهم‌ترین و محوری‌ترین برنامه‌های دهه فجر را برپایی راهپیمایی سراسری 22 بهمن‌ماه در استان سمنان عنوان کرد و بر حضور حداکثری و‌ پرشور مردم در این راهپیمایی تأکید کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: در سمنان راهپیمایی 22 بهمن‌ماه از میدان سعدی به سمت میدان امام خمینی (ره) و در شاهرود از ساعت گل به سمت میدان آزادی برپا می‌شود.

قندهاری با اشاره به اینکه برنامه دقیق راهپیمایی 22 بهمن ماه در سراسر استان اعم از زمان و مکان دقیق برپایی این راهپیمایی از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی به اطلاع عموم مردم می‌رسد افزود: در این روز مقرر شده است دستگاه‌های مختلف اجرایی غرفه های را در مسیر راهپیمایی برپا کنند و موکب نیز از دیگر برنامه‌هایی است که امسال در مسیرهای راهپیمایی در سراسر استان به یاد سردار سلیمانی مستقر می‌شود.

انتهای پیام/363/ش

نظر شما