شناسهٔ خبر: 37846899 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

(ویدئو) دفاع عجیب عباس تبریزیان از کتاب‌سوزی؛ انتقام حاج قاسم را گرفتم!

عباس تبریزیان در ویدئویی که به تازگی منتشر کرده است، به دفاع از کتابسوزی پرداخته و آن را مانند آتش زدن پرچم آمریکا و نیز مصداق «آتش به اختیار» بودن دانسته است.

صاحب‌خبر -

فرارو- در پی انتقادات گسترده از «عباس تبریزیان» که کتاب مرجع پزشکی «هاریسون» را به آتش کشید، این روحانی که پیروانش او را «پدر طب اسلامی» می‌نامند، در یک فایل ویدئویی از اقدام خود دفاع کرد و گفت: این کتاب وسیله نفوذ غرب در کشور‌های دیگر است و سوزاندن آن مانند آتش زدن پرچم آمریکا بود.

او همچنین سوزاندن کتاب هاریسون را در ادامه پاسخ موشکی ایران به آمریکا دانسته و کار خود را مصداق «آتش به اختیار» بودن دانسته است.

تبریزیان با اشاره به این که غربی‌ها نیز قرن‌ها قبل کتاب پزشکی ابن سینا - قانون - را آتش زده بودند این کار را نوعی مقابله به مثل دانست.

او در صحبتهای خود، گریزی به شیوع ویروس کرونا در چین نیز زده است و آن را توطئه‌ای برای سلطه بر کشورهای جهان و یافتن بازار برای فروش داروهای شیمیایی شرکتهای دارویی دانست.

<div id="video-display-embed-code_617387"> <script src="https://fararu.com/fa/news/play/embed/427165/617387?width=750&height=550" type="text/JavaScript">/**/ /**/</script> </div>

نظر شما