شناسهٔ خبر: 37841990 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حاشیه دیدار پرسپولیس - تراکتور| استقبال کم پرسپولیسی‌ها و شعار تراکتوری‌ها علیه بیرانوند + عکس

هواداران تیم فوتبال تراکتور تبریز علیه دروازه‌بان تیم پرسپولیس شعار سر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و تراکتور تبریز در روز سوم هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه) از ساعت 15:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

* درهای ورزشگاه از ساعت 12 به روی هواداران باز شد و تماشاگران دو تیم از حدود سه ساعت پیش از شروع بازی در استادیوم حضور دارند.

* هواداران تراکتور از ساعت‌ها قبل شور و حال خاصی در ورزشگاه ایجاد کرده و علیه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان این تیم شعار دادند.

تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال تراکتور تبریز ,

*  تعداد تماشاگران تراکتور نسبت به هواداران پرسپولیس بیشتر است و تقریباً 10 درصد جایگاه ورزشگاه که از قبل به آنها اختصاص داشته است را پر کردند. 

* تا الان حدود دو هزار هوادار تیم پرسپولیس هم در ورزشگاه حضور دارند.

تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال تراکتور تبریز ,

* عوامل انتظامی و مأموران یگان ویژه حاضر در ورزشگاه از تماشاگران تراکتور درخواست کردند پرچم کشورهای دیگر را با خود به ورزشگاه نبرند. هواداران تراکتور در دیدارهای گذشته خود مقابل پرسپولیس به خاطر شکست این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما ژاپن و با نشان دادن پرچم این کشور به پرسپولیسی‌ها طعنه می‌زدند.

* به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) موکب عزاداران علی بن موسی الرضا در بیرون از ورزشگاه مستقر هستند و به تماشاگران دو تیم خدمات ارائه می‌کنند. در داخل ورزشگاه هم به خاطر ایام فاطمیه نوحه و مداحی پخش می‌شود.

تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال تراکتور تبریز ,

* روند ورود هواداران دو تیم به ورزشگاه به آرامی صورت می‌گیرد و تماشاگران با ارائه بلیت الکترونیکی وارد ورزشگاه می‌شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال تراکتور تبریز ,

 

انتهای پیام /

نظر شما