شناسهٔ خبر: 37840178 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

پخش زنده بازی پرسپولیس و تراکتور

در مهمترین بازی از هفته هفدهم لیگ برتر، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شمانیوز: این نخستین بازی رسمی پرسپولیس با هدایت گل محمدی در بازگشت مجددش به این تیم است. مربی‌ای که در ابتدای فصل هم یکی از گزینه های هدایت پرسپولیس بود، در نهایت پس از کش و قوس های فراوان از شهر خودرو جدا شد و هدایت سرخپوشان تهرانی را به عهده گرفت. 

آمار یحیی در پرسپولیس: گل محمدی پس از حدود 7 سال دوباره به پرسپولیس بازگشت. در لیگ دوازدهم از هدایت صبا کناره گیری کرد و دستیار ژوزه شد و پس از جدایی ژوزه مانوئل، در ابتدای نیم فصل دوم به عنوان سرمربی هدایت سرخپوشان را به عهده گرفت. او پرسپولیس رتبه دوازدهمی را تحویل گرفت و فصل را در رده هفتم به پایان رساند و سرخپوشان را نایب قهرمان جام حذفی کرد. 10 برد، 10 مساوی و 2 باخت حاصلِ کار گل محمدی در حضور کوتاه مدتش روی نیمکت سرخپوشان بود. 

کلید گمشده پرسپولیسِ کالدرون: کالدرون در حالی از پرسپولیس جدا شد که این تیم را صدرنشین کرد و در 10 بازی آخر خود، 8 برد به دست آورد؛ با این وجود همیشه انتقاداتی که از سوی کارشناسان و پیشکسوتان به او وارد بود، عدم ثبات بازیکنان و تغییر مداوم آن ها بود. این قضیه مخصوصا در قلب خط دفاعی کاملا مشهود بود و تقریبا در هر بازی، شاهد استفاده از یک زوج متفاوت با بازی قبل در ترکیب تیم بودیم. حال باید ببینیم یحیی هم از سیستم گردشی کالدرون استفاده خواهد کرد یا تیمش را با ترکیب مشخصی در هر بازی به میدان خواهد فرستاد. 

تراکتور آماده تر از هر وقت دیگر: بعد از جدایی دنیزلی از تراکتور و شکست این تیم مقابل ماشین سازی با احد شیخ لاری، سکان هدایت پرشورها به ساکت الهامی سپرده شد و این مربی توانست دوباره سرخپوشان تبریزی را به جمع مدعیان اضافه کند. تراکتور که حتی در مقطعی رتبه نهم جدول را هم تجربه کرده بود، با آمدن آقا ساکت به روند پیروزی بازگشت و در نهایت با رتبه سوم به تعطیلات زمستانی رفت. 

نکته: بازی مقابل پرسپولیس اولین دیدار رسمی الهامی، بدون پسوند موقت روی نیمکت تراکتور خواهد بود. 

نتیجه بازی رفت: تراکتور در تبریز موفق شد با تک گل احسان حاج صفی پرسپولیس را شکست دهد. 

نتیجه آخرین بازی: پرسپولیس با تک گل وحید امیری نساجی را شکست داد.  تراکتور هم با نتیجه 3-2 موفق شد از سد پیکان عبور کند. 

وضعیت در جدول: پرسپولیس با 34 امتیاز صدرنشین لیگ است و تراکتور با 30 امتیاز سوم است. 

 

*یکشنبه 6 بهمن ماه 98

پرسپولیس – تراکتور تبریز ساعت 15:15 

داور: محمدرضا اکبریان

کمک ها: آرمان اسعدی – سعید قاسمی

 

در دروازه پرسپولیس احتمالا با بازگشت بیرانوند به چهارچوب مواجه هستیم و رادوشویچ با وجود نمایش درخشان در هفته‌های پایانی نیم فصل قبل به نیمکت باز می‌گردد.


در خط دفاع زوج شجاع خیلیل‌زاده و سید جلال حسینی بازی خواهند کرد و مهدی شیری و محمد انصاری مدافعین کناری خواهند بود.


با توجه به علاقه یحیی به سیستم ۲-۴-۴ احتمالا در پرسپولیس هم از این سیستم بهره می‌برد و احمد نوراللهی در این چینش هافبک دفاعی سرخپوشان خواهد بود.


در خط رو به جلوی هافبک‌ها هم مهدی ترابی، وحید امیری و بشار رسن حضور خواهند داشت. بشار در میانه و ترابی و امیری به ترتیب در سمت راست و چپ حضور دارند.


در نهایت در خط حمله علی علیپور حضور دارد و در کنارش از اوساگونا به عنوان بازیکن جدید رونمایی خواهد شد.

 

تکمیلی1// 

گل اول پرسپولیس به تراکتور توسط علی علیپور در دقیقه 9

 

 

تکمیلی2//

کارت قرمز به ساکت الهامی سرمربی تیم تراکتور

 

تکمیلی3//

گل دوم پرسپولیس به تراکتور توسط وحید امیری در دقیقه 55

 

جهت مشاهده جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

نظر شما