شناسهٔ خبر: 37830194 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بصیری: آمریکایی‌ها افرادی که خلاف منافعشان حرف می‌زنند را فیلتر می‌کنند

رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: آمریکایی‌ها همه کسانی که علیه منافعشان صحبت می‌کنند را در کمال آرامش فیلتر می‌کنند. از همه بدتر بستن حساب های فعالان انقلابی و جبهه مقاومت در سراسر جهان روی شبکه های اجتماعی است.

صاحب‌خبر -

«مسعود بصیری» رئیس سازمان بسیج رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، درباره تحریم دامنه سایت خبرگزاری فارس گفت: به نظرم فیلتر کردن فارس توسط غربی ها نشان دهنده میزان عناد و عصبانیت غربی‌ها از رسانه‌های ایرانی است.این موضوع در غرب متاسفانه نهادینه شده است و رسانه‌های بزرگ دست قدرت‌های برتر در داخل آمریکا هستند. حتی خارج از آمریکا نیز سابقه های زیادی داشتیم. مثل بستن شبکه هیسپان تی وی و فیلتر کردن العالم.

وی با اشاره به فیلتر کردن افراد توسط دولت آمریکا نیز  گفت: آنها همه کسانی که علیه منافع آمریکا صحبت می‌کنند را در کمال آرامش فیلتر می‌کنند. از همه بدتر بستن حساب‌های فعالان انقلابی و جبهه مقاومت در سراسر جهان روی شبکه‌های اجتماعی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه نیز ادامه داد: اما مسئله این است که دنیای امروز و حضور شبکه های گسترده اجتماعی و ارتباطات وسیع دنیایی نیست که بتوانید دهان مردم را ببندید. حتما این بسته شدن دات کام فارس توسط آمریکا باید در خبرگزاری فارس جشن گرفته شود.

وی در ادامه نیز عنوان داشت: هر زمان که آنها مقابل ما می ایستند و صدای ما را می بندند مشخص است که ما داریم خوب حرف می زنیم. باید رسانه‌هایی مثل فارس تقویت شوند و هزینه‌های بیشتری برایشان شود تا میزان عصبانیت و سرخوردگی غربی‌ها را افزایش دهند. به آمریکا بگویید که از فارس و امثال فارس عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر و فیلتر کن.  

انتهای پیام/

نظر شما