شناسهٔ خبر: 37830036 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

داربی نفتی‌ها در مسجدسلیمان / تراکتور، نخستین مانع گل‌محمدی برای قهرمانی

محمدحسین رضوی

حساس‌ترین دیدار هفته هفدهم بین ۲ تیم پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران با ۲ دیدار امروز (یکشنبه) پیگیری خواهد شد که در مهم‌ترین دیدار هفته، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان شاگردان الهامی است.

پرسپولیس - تراکتور، ساعت ۱۵:۱۵، ورزشگاه آزادی

حساس‌ترین بازی هفته هفدهم در حالی بین سرخ‌های تهرانی و تبریزی برگزار می‌شود که ۲ تیم با شرایط خوبی نیم‌فصل را پشت سر گذاشتند و حالا آماده ادامه دادن نتایج خوب هستند. پرسپولیس صدرنشین حالا سرمربی جدیدی را روی نیمکت خود خواهد دید و تراکتور، نخستین مانع یحیی گل‌محمدی در دومین دوره حضورش در پرسپولیس است‌. صدرنشین ۳۴ امتیازی لیگ برتر، در ۵ بازی رسمی آخر خود برنده بوده است و شاگردان‌ الهامی کار سختی برای متوقف کردن این تیم دارند.

با توقف سپاهان برابر دیگر تیم تبریزی، انگیره سرخ‌های پایتخت برای پیروزی برابر تراکتور دو چندان شده است و آن‌ها  ضمن رونمایی از اوساگونا، فرصت‌ مناسبی برای افزایش فاصله با رقبا دارند‌.

در سوی دیگر میدان، تراکتور پس از نتایج خوب با الهامی و ابقای این مربی، سر از اردوی ترکیه در آورد و تنها تیم ایرانی بود که برای آماده‌سازی نیم فصل، به اردوی خارجی رفت. تراکتوری‌ها در ۵ دیدار آخر خود ۴ پیروزی و یک شکست کسب کرده‌‌اند و موفق شدند در دیدار رفت در تبریز با تک گل حاجی‌صفی، پرسپولیس را شکست دهند‌.

تراکتور ۳۰ امتیازی در حالی امروز مهمان شاگردان گل‌محمدی است که آن‌ها در ۵ دیدار قبلی‌شان با پرسپولیس، ۲ شکست، ۲ تساوی و تنها یک پیروزی را کسب کرده‌اند. همچنین آن‌ها می‌توانند در دیدار  روز یکشنبه از مهاجم الجزایری و جدید خود رونمایی کنند.

نفت مسجدسلیمان - صنعت نفت آبادان، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه شهید بهنام محمدی

داربی نفتی‌ها در حالی ظهر یکشنبه برگزار می‌شود که هر ۲ تیم شرایط نسبتا خوبی دارند. میزبان مسجدسلیمانی با یک باخت در ۱۶ بازی و ۲۳ امتیاز در رده هشتم است و توانسته مهدی تارتار را برای ماندن در مسجدسلیمان راضی نگه دارد. در سوی دیگر میدان، صنعت‌ نفت اسکوچیچ که با ۳۰ امتیاز در رده چهارم قرار دارد، فرصت خوبی دارد با توجه به توقف شهرخودرو و سپاهان، تا رده دوم صعود کند و اتفاقی تاریخ را رقم بزند؛ البته کاری که آسان به نظر نمی‌رسد زیرا هم‌نام مسجدسلیمانی در این فصل در خانه شکست نخورده است.

۵ تقابل آخر ۲ تیم با ۴ تساوی و یک پیروزی برای برزیلی‌های ایران همراه بوده و نماینده مسجدسلیمان هنوز نتوانسته است داربی خوزستان را به سود خود به پایان برساند.

انتهای پیام

نظر شما