شناسهٔ خبر: 37829813 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

گاسپرینی: اگر در همه دیدارها مثل بازی با تورینو عمل می‌کردیم اکنون در صدر جدول سری آ بودیم؛ والنسیا در حال سپری کردن فصل پر فراز و نشیبی است

محمد رضایی

سرمربی تیم شگفتی ساز شهر برگامو بار دیگر توجه همه را به سمت خود جلب کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پس از برتری 7-0 آتالانتا مقابل تورینو در هفته بیست و یکم سری آ، جانپیرو گاسپرینی گفتگویی با خبرنگاران داشت. آتالانتا در تاریخ بازی های خود در سری آ، 8 بار موفق به ثبت 5 گل یا بیشتر شده است. 6 مورد به دوران گاسپرینی مربوط می شود!

گاسپرینی در مصاحبه ای با DAZN گفت:

اگر در همه دیدارها مثل بازی با تورینو عمل می کردیم اکنون در صدر جدول سری آ بودیم. متاسفانه بعضی اوقات از نظر ذهنی و بدنی کم می آوریم و به همین دلیل امتیاز از دست می دهیم. معمولا عملکردمان در مقابل تیم های بزرگ، بسیار بهتر است. ای کاش موریل به جای یکی از دو گلی که امشب زد، آن پنالتی را در بازی با اینتر وارد دروازه می کرد. قطعا بیشتر خوشحال می شدیم.

ایلیچیچ، بازیکن تعیین کننده ای برای ماست. از نظر گلزنی، فضاسازی و خلق موقعیت در مقابل دروازه حریف بی نقص است. برای تیم ها، مارک کردن همزمان ایلیچیچ و گومز غیرممکن است. آنها با حرکات خود برای یکدیگر فضاسازی می کنند و سرانجام به دروازه حریف می رسند. کوچکترین فضایی که ایجاد شود، از آن بهره می برند. حالا دوان زاپاتا هم از مصدومیت برگشته و به جمع ایلیچیچ و گومز اضافه شده است. متاسفانه برای هفته ها، او را در اختیار نداشتیم.

بازی با والنسیا در لیگ قهرمانان اروپا؟ بخواهم واقعیت را بگویم، هنوز خیلی در مورد این بازی فکر نکرده ایم. والنسیا، فصل پر فراز و نشیبی را سپری می کند اما امروز دیدیم که توانستند بارسلونا را شکست بدهند. تا بازی با والنسیا، دیدارهای زیادی باقی مانده است.

نظر شما