شناسهٔ خبر: 37829051 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

آخرین وضعیت بازار خودرو در اصفهان، «ستاد رفع موانع تولید» محدود به کارخانجات ورشکسته نیست، سوز سرما در کمین دامداری‌های گلپایگان، آخرین وضعیت تعطیلی مدارس استان اصفهان، کمبود زمین در اصفهان تنها مانع پیش روی واقفان؛ پربازدیدترین خبرهای روز گذشته خبرگزاری فارس اصفهان بودند.

صاحب‌خبر -

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (شنبه پنجم بهمن ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

آخرین وضعیت بازار خودرو در اصفهان+قیمت‌ها

پس از شوک بنزینی به بازار خودرو، قیمت‌ها تا اواسط آذر کمی کاهش یافته و در دو ماه گذشته نوسان قابل توجهی نداشته است، اما این روزها بار دیگر رشد آرامی را در کنار دلار و طلا تجربه کرده است.

«ستاد رفع موانع تولید» محدود به کارخانجات ورشکسته نیست

معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: ستاد ستاد رفع موانع تولید محدود به کارخانجات تعطیل شده نیست و در جلسه‌های روزهای یکشنبه اغلب مراجعه‌کنندگان برای حل مشکلات خود افرادی هستند که تولید دارند و تعداد کمی از آن‌ها از کار افتاده‌اند.

سوز سرما در کمین دامداری‌های گلپایگان

از آنجایی که دامداران برای نگهداری دام‌ها در واحدهای سنتی نیاز به تأمین سوخت دارند نبود سوخت نگرانی دامداران گلپایگانی را برای نگهداری دام در روزهای سر پیش رو را به دنبال دارد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس استان اصفهان

بارش برف در روزهای گذشته در بعضی مناطق استان اصفهان و به دنبال آن کاهش دما و لغزندگی معابر موجب شده در شهرستان‌هایی که بیشتر با این پدیده‌ها مواجه هستند مدارس با تأخیر برگزار شود.

کمبود زمین در اصفهان تنها مانع پیش روی واقفان

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: به اندازه‌ای در اصفهان وقف داشته‌ایم که دیگر زمین در این شهر برای وقف وجود نداشته است.

جهت بازدید روی عنوان هر خبر کلیک کنید.

انتهای پیام/63086/ج/

نظر شما