شناسهٔ خبر: 37828978 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

بررسی مشکلات صنعتگران با حضور فرماندار شهرقدس؛

اساسی ترین مشکل صنعتگران شهرستان قدس ،نداشتن پروانه فعالیت است

خبرگزاری بسیج: مطالبات صنعتگران در جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان قدس مورد بازنگری و‌ارزیابی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران،صبح امروز نشست تخصصی با اصناف و صنعتگران شهرستان قدس به ریاست لیلا واثقی،فرماندار این شهرستان برگزار و مطالبات آنها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

 در این نشست فرماندار شهرستان قدس،با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید تصریح کرد:‌با حمایت و‌توجه مسئولان کشوری به بخش تولید صنعت و‌معدن،گام موثری در راستای اقتصادی مقاومتی برداشته می شود.

وی اضافه کرد:نامگذاری سال"رونق تولید"از سوی مقام معظم رهبری باید برای همه سالها سرلوحه همه مسئولان دولتی باشد.

واثقی،با تأکید بر اینکه پتانسیل فرمانداری در جهت رونق تولید شهرستان بیشتر خواهد شد،خاطرنشان کرد:پیگیر اجرای طرح های تخصصی و‌نگاه حمایتی از صنعتگران هستیم و‌ ایجاد نمایشگاه دائمی،ایستگاه بارانداز برای شهرکهای صنعتی و شهرک صنفی کیف و‌کفش بخشی از این حمایت است.

نماینده دولت در شهرستان قدس،با بیان اینکه در بخش تولید"صنعت و‌معدن" بیشترین فعالیت  را در این شهرستان به خود اختصاص داده است اظهار داشت: شهرستان قدس قطب صنایع خودرو و ماشین آلات است و بخش صنعت و‌معدن هم ۵۱درصد فعالیتهای سطح شهرستان را در بر میگیرد و باید یک بازنگری مطلوب و مهندسی مناسب صورت گیرد و با مطالبه گری و‌پیگیری در صدد رفع آنها برآمد.

 واثقی در خاتمه،اساسی ترین مشکل شهرستان را نداشتن مجوز فعالیت برای صنعتگران دانست و خاطر نشان کرد:فرمانداری در صدد اخذ مجوز شهرکهای صنعتی است و‌مزایای پروانه صنعتی در خصوص،برق،آب،مالیات و بیمه کارفرمایی بیشتر از مجوز صنفی است و اجرای آن بسیاری از مشکلات تولید کنندگان  را رفع خواهد کرد.

نظر شما