شناسهٔ خبر: 37828730 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

غمگین:

تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی، بازوهای توانمند دولت هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: انجمن صنفی شرکت‌های تاسیساتی و تجهیزاتی خوزستان در حوزه های نفت، گاز و انرژی بازوهای توانمند دولت و جزو موفق‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین تشکل‌های کشور هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، ارسلان غمگین امروز شنبه ۵ بهمن ماه در نشست انجمن صنفی شرکت‌های تاسیساتی و تجهیزاتی خوزستان در حوزه های نفت، اظهار کرد: حمایت از تشکل‌های کارگری و کارفرمایی را یکی از مهمترین وظایف اصلی خود می‌دانیم.

وی افزود: مسئولین تشکل‌های صنفی کارگری و کارفرمایی باید ضمن مطالبه گری و تحقق مطالبات صنفی خود در برقراری فضایی آرام و پرنشاط در محیط‌های کاری کمک کنند.

غمگین تصریح کرد: باید از طریق گسترش آموزش‌های مرتبط، زمینه توسعه کیفی تشکل‌های صنفی کارگری و کارفرمایی فراهم شود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان عنوان کرد: کانون انجمن های صنفی، بعنوان بخشی از نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی استان نقش مهمی در برنامه ریزی و تصمیم گیری‌های مدیران استان برای احقاق حقوق جامعه هدف خود  دارند.

وی ادامه داد: در حالی که برخی واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی به دلیل شرایط خاص حاکم بر جامعه با مشکلات زیادی روبرو هستند، تشکلات و انجمن های صنفی می‌توانند به عنوان بازوهای توانمند دولت، نقاط ضعف و قوت بنگاه های اقتصادی را شناسایی و برای رفع مشکلات کارگران و کارفرمایان به دولت کمک کنند.

غمگین با اشاره به اینکه، حمایت از تشکل‌های کارگری و کارفرمایی مهمترین اولویت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای توسعه فعالیت‌های صنفی در استان خوزستان است، بیان کرد: تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در راستای توسعه و ترویج سه‌جانبه‌گرایی کارگر، کارفرما و دولت، حافظ منافع قانونی و اهرمی برای بهبود شرایط تولید است.

گفتنی است در این نشست، مسئولین انجمن صنفی شرکت‌های تاسیساتی و تجهیزاتی خوزستان در حوزه های  نفت، گاز و انرژی، ضمن ارائه گزارش از وضعیت انجمن، نظر و پیشنهادهای خود را ارائه دادند.

نظر شما