شناسهٔ خبر: 37828285 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران:

مشکل واحدهای صنعتی باکارجهادی وسیاست‌های اقتصاد مقاومتی حل می شود

ورامین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: مشکل واحدهای صنعتی باکارجهادی وسیاست‌های اقتصاد مقاومتی حل می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، صابر پرنیان عصر شنبه در جریان بازدید از شهرک‌های صنعتی ورامین و دیدار با فرماندار این شهرستان با اشاره به اینکه همه مشکلات واحدهای صنعتی با کار جهادی و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حل خواهد شد اظهار داشت: مدیران شهرک‌های صنعتی استان تهران از نزدیک شاهد مسائل و مشکلات هستند و با همفکری صاحبان صنایع در صدد حل معضلات بر خواهند آمد.

پرنیان با بیان اینکه حفظ وضعیت اشتغال موجود در جامعه یکی از مهمترین سیاست‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران است گفت: امروز با ایجاد و راه اندازی واحدهای جدید، به دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی جدید هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با اشاره به اینکه تولید کننده باید برای ادامه فعالیت خود، به آینده امیدوار باشد افزود: این امید تنها در سایه حضور مدیران در صحنه و تلاش و همت مسئولانه تمامی افراد محقق خواهد شد.

وی در ادامه عنوان داشت: تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن سبب بیکاری و تعطیلی برخی کارخانه‌ها شد اما دیدیم که تلاشگران و صنعتگران با غیرت با همت و تلاش از توطئه دشمن جلوگیری کردند.


 

نظر شما