شناسهٔ خبر: 37828250 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشف بیش از یک کیلوگرم تریاک در آستارا

فرمانده نیروی انتظامی آستارا از کشف یک کیلو و 107 گرم تریاک، 700 گرم هروئین و 300 گرم شیشه در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد نمازی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا از کشف دو کیلو و 107 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: از مجموع مواد مخدر کشف‌شده، یک کیلو و 107 گرم آن تریاک، 700 گرم آن هروئین و 300 گرم آن شیشه است. 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه در‌همین‌راستا، فروشنده 49 ساله مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: با توجه به ارتباط مستقیم مصرف مواد مخدر با افزایش جرم، پلیس با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر به جد برخورد می‌کند. 

وی از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون کلاه‌برداری، فعالیت شرکت‌های هرمی، خریدوفروش کالای قاچاق، مواد مخدر و حمل فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی را با شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند تا با افراد خاطی در چهارچوب قانون برخورد شود.

نمازی کشف چهار هزار و 548 عدد مواد محترقه آتش‌زا، دوهزار تن تخم‌مرغ فاسد و غیربهداشتی، 83 رأس دام قاچاق، 980 قطعه مرغ قاچاق و دست‌گیری سه سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره و انباری منازل را از دیگر اقدامات پلیس آگاهی شهرستان آستارا در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سرقت عنوان کرد. 

انتهای پیام/84008

نظر شما