شناسهٔ خبر: 37827835 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر:

شناور حامل محموله بزرگ قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد

بوشهر - فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: شناور حامل محموله بزرگ قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا در مرزهای آبی تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: مرزبانان مستقر در پست و کنترل کنگان در راستای حراست و حفاظت از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران و امنیت پایدار در دریا، با نظارت و کنترل مداوم و مستمر بر نوار ساحلی، با هرگونه جرایم و تخلفات به جد مقابله و برخورد خواهند کرد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: مرزبانان با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و در عملیاتی موفقیت‌آمیز در نوار ساحلی و با ناکام گذاشتن اخلالگران در مرزهای استان موفق شدند یک شناور را توقیف کردند.

وی افزود: در جریان این عملیات، ۱۵۸ دستگاه ماشین لباسشویی، ۳۶ دستگاه یخچال، ۶۰۰ حلقه لاستیک خودرو، ۴ دستگاه آب‌سردکن، ۱۷ دستگاه دوچرخه و تعداد ۳۹ هزار و ۴۸۰ عدد لوازم و پوشاک ورزشی شامل دستکش، عصای کوهنوردی، قمقمه آب و… کشف شد.

رضایی نژاد با اشاره به دستگیری ۵ قاچاقچی و توقیف یک فروند شناور تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۷۹ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند که پس از انجام اقدامات قانونی، تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

نظر شما