شناسهٔ خبر: 37824807 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افتتاح و کلنگ‌زنی 24 پروژه عمرانی در دهه فجر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از افتتاح و کلنگ‌زنی 24 پروژه عمرانی با اعتبار 228 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در ایام الله دهه مبارک فجر، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، مسعود مهدی‌زاده مقدم در نشست کارگروه ستاد دهه مبارک فجر شهرک‌های صنعتی استان، اظهار کرد: به‌مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، این پروژه‌ها با هزینه 228 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی، افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: دهه مبارک فجر فرصت بسیار ارزشمندی برای نشان دادن دستاوردهای نظام مقدس انقلاب اسلامی و آگاهی بخشیدن به مردم در تمام حوزه‌ها و بخش‌ها بوده و همه باید نهایت تلاش خود را انجام دهیم تا به‌بهترین نحو ممکن برای نسل‌های مختلف به‌خصوص جوانان تبیین شود.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها در شهرک‌های صنعتی، ادامه داد: بر این اساس تعداد 17 پروژه عمرانی در بخش زیرساخت‌های آب، برق و راه، افتتاح و 7 پروژه در این ایام کلنگ‌زنی می‌شوند.

مهدی‌زاده مقدم بیان کرد: تکمیل و توسعه متوازن زیرساخت‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و تسهیل و تمهید حمایتی از صنایع کوچک از وظایف اصلی و اولویت‌های مهم ما بوده تا با فراهم کردن آن‌ها، امنیت حضور سرمایه‌گذاران برای احداث و راه‌اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی و سرمایه‌گذاران صنعتی در راستای تولید ملی و اشتغال مولد مهیا کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر امسال با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری تبیین کردند و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی عظمت و شکوه دیگر دارد و صنعتگران در کنار آحاد مردم، دوباره حماسه‌ای با صلابت در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن ماه خلق می‌کنند.

انتهای پیام/ 70051

نظر شما