شناسهٔ خبر: 37824781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم ذوب‌آهن اصفهان بر پارس جنوبی جم غلبه کرد

اصفهان- ایرنا- تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با نتیجه یک بر صفر، پارس جنوبی جم را شکست داد.

صاحب‌خبر -

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پارس جنوبی جم از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه روز شنبه با حضور تعداد اندکی از تماشاگران ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد و در پایان تیم میزبان با سرمربی جدید خود توانست با تک گل کاپیتانش قاسم حدادی فر، پیروز میدان شود.

ذوب‌آهن که نخستین هدایت سرمربی جدید خود "میودراگ رادولوویچ" در این بازی را تجربه می‌کرد در ابتدای این دیدار حملات گسترده‌ای را روی دروازه حریف تدارک دید که بازیکنان این تیم در گلزنی ناموفق بودند و نتواستند از فرصت‌های خود بخوبی بهره ببرند.

در طرف دیگر میدان بازیکنان هومن ابوفاضلی نیز که در نیم فصل دوم جایگزین کمالوند شده است، بازی خوبی ارائه دادند که در یکی از صحنه‌ها در دقیقه ۲۲ ضربه برگردان خالقی، بازیکن این تیم به کرنر رفت.

شوت دانیال اسماعیلی بازیکن ذوب‌آهن در دقیقه ۲۰ نیز از کنار دروازه حریف به بیرون رفت و مهدی‌پور نیز چند موقعیت خوب داشت که تبدیل به گل نشد.

در ادامه بازی، دانیال اسماعیلی در دقیقه ۴۴ نیمه نخست توپی را روی دروازه پارس جنوبی ارسال کرد که قاسم حدادی‌فر با ضربه سر زیبای خود آن را به گل تبدیل کرد تا تیمش با نتیجه یک  بر صفر از میهمان پیشی بگیرد.

نیمه دوم بازی در حالی شروع شد بازیکنان تیم میهمان برای گل خورده تلاش کردند که بی‌نتیجه بود و ذوب‌آهن نیز حملاتی را روی دروازه حریف تدارک دید که بازیکنان این تیم از فرصت های خود بهره نبردند.

سرانجام با وجود تلاش هر دو تیم برای گلزنی، این دیدار با نتییجه یک بر صفر به سود ذوب‌آهن به پایان رسید تا این تیم چهارمین بُرد فصل خود را کسب کند و با ۱۸ امتیاز در جایگاه یازدهم لیگ برتر فوتیال کشور قرار گیرد و پارس جنوبی جم بعد از ذوب‌آهن در رده دوازدهم جدول باشد.

در این دیدار برای ذوب‌آهن، مهدی خلیل، هادی محمدی، وحیدمحمدزاده، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ابراهیم‌زاده، مهدی مهدی‌پور، علیرضا منظمی و فرشاد محمدی مهر با هدایت میودراگ رادولوویچ بازی کردند.

همچنین در تیم پارس جنوبی جم، مسعود پورمحمد، آدام همتی، میلاد خدایی، علی عبدالله‌زاده، فریبرز گرامی، نیما انتظاری، پوریا آریاکیا، محمد نوری، محمد ابراهیمی، رضا خالقی‌فر با سرمربی گری هومن افاضلی به میدان رفتند.

داوری این دیدار را سیدمهدی سیدعلی با کمک‌های محمد جواد مداح، علی‌اکبر نوری و کمک داوران اضافی محمدحسین ترابیان و سعاد وفاپیشه بر عهده داشتند.

داور چهارم این دیدار، حسن انتظاری بود و محمدجواد تقی‌پور هم نظارت بازی را بر عهده داشت.

نظر شما