شناسهٔ خبر: 37824536 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در اردستان

آغاز ثبت نام الکترونیکی گاز مایع

ثبت‌نام توزیع الکترونیکی گاز مایع در اردستان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس ناحیه پخش فرآورده‌های نفتی اردستان گفت: یکی از مشکلاتی که در توزیع گازهای سیلندر وجود داشت ؛ تخلفات و استفاده بی‌رویه در توزیع این‌گونه گازها بود که با برنامه ریزی از این پس فریاند توزیع گاز سیلندرهای خانوارها به صورت الکترونیکی خواهد بود.
علی جعفری افزود: در حال حاضر حدود ۱۵۰ نفر در بخش توزیع گاز مایع ثبت نام کرده اند.
وی با بیان اینکه ماهانه بیش از سه هزار و 500 سیلندر در شهرستان توزیع می‌شود افزود: با اقدامات صورت گرفته افراد نیازمند دریافت گاز سیلندر می‌توانند مدارک مربوطه را به مراکز توزیع این‌گونه گازها تحویل دهند.
رئیس ناحیه پخش فرآورده‌های نفتی اردستان با بیان اینکه مراکز توزیع گاز سیلندر موظف به درج قیمت و همچنین ممنوعیت ارائه خدمات برای ماشین‌ها شدند گفت: همچنین جایگاه‌های سی ان جی موظف به الکترونیکی کردن درگاه پرداخت شدند که تا قبل از نوروز در همه جایگاه‌های شهرستان این طرح اجرا می‌شود.
جعفری منش درباره توقیف کارت‌های سوختی که اقدام به فروش غیرمجاز سهمیه بنزین خود می‌کنند، گفت: با بازرسی‌هایی که همکاران ما از جایگاه‌های سوخت انجام می‌دهند کارت‌هایی که به دلایل مختلف، تخلف آن‌ها به شرکت نفت ثابت شود سه تا شش ماه توقیف می‌شوند.
رئیس ناحیه پخش فرآورده‌های نفتی اردستان با بین اینکه هم‌اکنون در بخش توزیع نفت سفید حدود 150 نفر ساماندهی شدند و سهمیه خود را به صورت الکترونیکی دریافت می‌کنند، گفت: با پیگیری‌ها و بازرسی‌های مستمری که در طول دو سال گذشته انجام شده نفت سفید مصرفی خانوارها از مصرف یک میلیون و 300 هزار لیتر به 300 هزار لیتر کاهش داشته که حدود پنج و نیم میلیارد تومان صرفه‌جویی در بر داشته است.

نظر شما