شناسهٔ خبر: 37824361 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال

برد خارج از خانه نساجی

خبرگزاری صداوسیما

نساجی مازندران ، پیکان تهران را در خانه حریف متوقف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، در دیدار حساس هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور،جام خلیج فارس ،تیم‌ نساجی مازندران ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس ،میزبانش پیکان تهران را نیمه نخست بازی با یک گل مغلوب کرد.
شاگردان رضا مهاجری در دقیقه 36 با تکل مدافع پیکان در محوطه جریمه روی پای علی شجاعی صاحب امتیاز پنالتی شدند که ضربه حامد شیری روی دروازه مهدی امینی گلر پیکان ،به تک گل بازی انجامید.
تیم نساجی با وجود این پیروزی از 17 بازی انجام شده با 4 برد، 7 مساوی و 6 باخت و کسب 19 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی جا خوش کرد و شاگردان حسین فرکی در تیم پیکان هم با این شکست خانگی و 13 امتیاز در رده چهاردهم جدول باقی ماندند.
دیدار رفت تیم های نساجی و پیکان هم در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با نتیجه پرگل 4 بر 3 به سود شاگردان مهاجری رقم خورد که در آن بازی ، رضا مهاجری در قضاوت پرحاشیه سیدعلی ، داور بازی با دریافت دو کارت زرد اخراج شد و بازی امروز هم به علت اعتراض مهاجری به تصمیم داور مسابقه در دقیقه 75 با جریمه کارت زرد همراه بود.
در ترکیب امروز تیم نساجی ، سید محمد میری و رحمان جعفری به علت چهار اخطاره بودن و مهرداد کفشگری به علت مصدومیت حضور نداشتند.

نظر شما