شناسهٔ خبر: 37823957 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حمیدزاده:

زیست بوم فناوری و نوآوری حوزه برق توسعه می‌یابد

دستیار توسعه زیست‌بوم نوآوری حوزه انرژی معاونت علمی گفت: زیست بوم فناوری و نوآوری حوزه برق با همکاری نزدیک معاونت علمی و وزارت نیرو توسعه می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، زینب حمیدزاده دستیار توسعه زیست‌بوم نوآوری حوزه انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با ارائه مدل همکاری و توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری حوزه برق در حضور وزیر نیرو و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، به معرفی پتانسیل‌ها و نحوه دستیابی به اهداف مد نظر در حوزه برق پرداخت.

وی با ترسیم نقش عرضه، تقاضا و تسهیل‌گری، به لزوم هم‌افزایی در همکاری مشترک معاونت علمی و وزارت نیرو به منظور کمک به تکمیل این زنجیره اشاره کرد و گفت: زیست بوم فناوری و نوآوری حوزه برق با همکاری نزدیک معاونت علمی و وزارت نیرو توسعه می‌یابد.

حمیدزاده همچنین با ارائه توانمندی شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان در تولید محصولات مطابق با دانش روز و بیان مثال‌های موفق، به لزوم آشنایی فعالان صنعت برق از جمله شرکت‌های مادرتخصصی، شرکت‌های برق منطقه‌ای، شرکت‌های توزیع، نیروگاه‌ها، پیمانکاران، مشاوران با این توانمندی‌ها تاکید کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد با همکاری معاونت علمی و به کارگیری ظرفیت پارک فناوری پردیس به منظور کمک به شرکت توانیر در دستیابی به اهداف برنامه پیک‌سایی تابستان سال ۱۳۹۹، برنامه مدونی برای مشارکت نخبگان، شرکت‌های دانش بنیان و بخش خصوصی در اجرای برنامه پیک‌سایی سال ۱۳۹۹ تهیه و در حال اجرا است.
 
زیست بوم فناوری و نوآوری حوزه برق توسعه می‌یابد
 

نظر شما