شناسهٔ خبر: 37823354 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت آنلاین | لینک خبر

مشارکت بانک توسعه تعاون در طرح‌های تولیدی و گردشگری استان هرمزگان

مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری بانک توسعه تعاون ضمن بازدید از طرح‌های گردشگری و تولیدی استان هرمزگان با همتی استاندار این استان نیز دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری بانک توسعه تعاون به همراه سید عنایت خداکرم پور مدیر شعب هرمزگان و جهانبخش رشیدی معاون اعتباری و حقوقی استان ضمن بازدید از مجتمع ایزوایکو بزرگ‌ترین مجتمع کشتی‌سازی در خاورمیانه اظهار داشت: ظرفیت‌های مناسبی در بانک توسعه تعاون برای حمایت از طرح‌های تولیدی و اشتغال آفرین وجود دارد، و برقراری ارتباطات دوسویه می‌تواند در ایجاد و توسعه واحدهای تولیدی و تعاونی موثر واقع شود.
مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری بانک توسعه تعاون همچنین جلسه‌ای با همتی استاندار استان هرمزگان برگزار نمود و در خصوص ایفای نقش توسعه‌ای این بانک در حمایت از تعاونی‌ها و کارآفرینان استان به تبادل‌نظر پرداخت.
البرزی ضمن بازدید از کشتی‌سازی شرکت بحر گسترش هرمز در شهرستان بندرعباس؛ با مدیر این شرکت به‌منظور بررسی تسهیلات موردنیاز شرکت پارس هنر هرمزگان مجری و سرمایه‌گذار ساخت کشتی تفریحی گفتگو نمود.
در این نشست ضمن ارائه گزارش توسط سرمایه‌گذار ساخت کشتی تفریحی «شرکت پارس هنر هرمزگان» زمینه همکاری‌های بیشتر جهت تکمیل ساخت شناور موردبررسی قرار گرفت و راهکارهای مناسب به‌منظور بهره‌برداری هرچه سریعتر مصوب گردید

نظر شما