شناسهٔ خبر: 37823349 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حاشیه‌های اولین دیدار هفته هفدهم؛

ماشین سازی و سپاهان به سود تراکتور بازی کردند

تبریز – تقابل شاگردان احد شیخ لاری و قلعه نویی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا این تساوی به سود تیم تراکتور و دیگر بالانشینان لیگ برتر رقم بخورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ماشین سازی و سپاهان در حالی از ساعت ۱۵ روز شنبه در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز برگزار شد که کمتر از هزار نفر از تماشاگران از نزدیک نظاره گر این دیدار بودند.

برف‌های کنار زمین چمن ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز، همراه با تابش ملایم آفتاب، تصویر زیبایی را رقم زده بود.

شاهین ثاقبی بازیکن ماشین سازی، در وقت‌های اضافی نیمه اول، چیزی نمانده بود که دروازه سپاهان را باز کند، اما شوت او راهی اوت شد.

علی قربانی بازیکن سپاهان در پایان نیمه اول یک کارت زرد از داور بازی گرفت؛ نیمه اول این دیدار با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید و بازیکنان به رختکن رفتند.

نیمه دوم این دیدار با ورود سروش رفیعی و کی روش استنلی به زمین برای سپاهان آغاز شد، در دقایق ابتدایی نیمه دوم، رفیعی خودش را در داخل محوطه جریمه روی زمین انداخت اما داور به دلیل تمارض به او کارت زرد نشان داد.

هواداران اندک ماشین سازی با طبل زنی مشغول تشویق تیم خود هستند، بسیاری از آنها با شال و پرچم تراکتور در ورزشگاه حاضر شدند.

سرمربیان دو تیم بدون جنب و جوش در کنار زمین حضور دارند و تیم‌های خود را هدایت می‌کنند، امیر قلعه نویی شال و کلاه کرده اما شیخ لاری بدون دستکش و کلاه کنار زمین در حال هدایت شاگردانش است.

مهدی کیانی با وجود محرومیت در این مسابقه، در کنار زمین حضور دارد.

رفیعی، کی روش استنلی و دیگر نفرات ذخیره سپاهان به خاطر سرمای شدید تبریز با پتو خود را گرم نگه داشتند، جالب اینکه بیشتر بازیکنان ماشین سازی با پیراهن آستین کوتاه بازی می‌کنند، اما سپاهانی‌ها پیراهن آستین بلند به تن کرده و بیشتر آنها دستکش مشکی به دست دارند.

میلاد نوری اولین تغییر احد شیخ لاری برای ماشین سازی در این دیدار بود، او به دلیل مصدومیت از بازی خارج و به جای او مصطفایی وارد زمین شد.

در دقیقه ۵۸ داور چهارم به باغ آبادی مربی ماشین سازی تذکر داد تا از محوطه فنی خارج نشود.

در دقیقه ۶۵ عزیز معبودی بازیکن ماشین سازی به خاطر اعتراض به تصمیم داور، کارت زرد گرفت.

لحظاتی از نیمه دوم تعدادی از هواداران ماشین سازی علیه امیر قلعه نویی شعار سر دادند.

امیر قلعه نویی در دقیقه ۶۸ بازی، محمد محبی را به جای سید محمد حسینی وارد زمین کرد.

محمد طیبی بازیکن تازه وارد سپاهان نیز در دقیقه ۷۰ به دلیل خطا روی بازیکن ماشین سازی، کارت زرد گرفت.

محمد قادری در یک حرکت انفجاری، پا به توپ به سمت دروازه سپاهان پیش روی می‌کرد که امید نورافکن با خطا روی آن، نقش بر زمین کرد، نورافکن دیگر بازیکن اخطاری این بازی بود؛ شیخ لاری قبل از زدن ضربه ایستگاهی، عزیز معبودی را فراخواند و در گوشی توصیه‌هایی به وی کرد، این ضربه ایستگاهی تمرین شده با ضربه بابک مرادی به طور خطرناک از بالای دروازه سپاهان راهی بیرون شد.

پاس زیبای سروش رفیعی با ضربه شوت سجاد شهباززاده، به بیرون رفت تا این موقعیت خطرناک تیم اصفهانی در دقایق پایانی هدر برود.

داور در دقیقه ۸۴ با تذکر به یکی از مربیان سپاهان، به او کارت زرد نشان داد.

ضربه آرام طیبی در دقیقه ۸۷ توسط حامد لک مهار شد، تا آه از نهاد اصفهانی‌ها دربیاید.

علی آل کثیر در ثانیه‌های پایانی بازی که در آفساید گیر افتاد به علت ضربه به توپ، کارت زرد دریافت کرد.

سجاد شهباززاده بار دیگر موقعیت برتر گلزنی را از دست داد، ضربه مهاجم سپاهان به تیر عمودی ماشین سازی دریافت کرد و با خوش شانسی حامد لک به بیرون رفت.

امیر عرب براقی قضاوت این دیدار را به عهده داشت، علیرضا ایلدروم و قهرمان نجفی کمک داوران، حامد تازه‌پور داور چهارم، کمیل غلامی و سید علی‌اصغر مؤمنی کمک داوران پشت دروازه و حسین عسگری ناظر این دیدار بودند.

گفتنی است، دیدار رفت تیم‌های ماشین سازی و سپاهان، با تک گل علی قربانی به سود تیم اصفهانی به پایان رسید؛ در آن بازی، گولسیانی در دوئل با حامد لک، یک پنالتی را از دست داد.

هم اکنون تیم فوتبال سپاهان با این تساوی ۳۲ امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند، ماشین سازی هم با ۲۳ امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند؛ ماشین سازی هفته بعد میهمان شهر خودرو مشهد خواهد بود و سپاهان از فولاد پذیرایی می‌کند.

نظر شما