شناسهٔ خبر: 37823305 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

قلعه‌نویی:

مقابل ماشین سازی مجازات شدیم

تبریز - سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیمش امروز در دیدار مقابل ماشین‌سازی به خاطر عدم استفاده از فرصت‌های گلزنی مجازات شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی، عصر امروز در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ماشین سازی تبریز اظهار داشت: روز گذشته به خاطر زمان پرواز به نشست نرسیدیم و بابت این موضوع معذرت‌خواهی می‌کنم.

وی افزود: من از مسئولان زمین تشکر می‌کنم که در این هوا زمین کیفیت خوبی داشت، در مورد بازی باید بگویم ما مجازات شدیم، وقتی موقعیت داشته باشید و گل نزنید، این‌گونه می‌شوید.

وی با اشاره به اینکه از دقیقه ۲ بازی موقعیت ایجاد کردیم، خاطرنشان کرد: تا دقیقه ۹۰ موقعیت داشتیم با اینکه ما تغییراتی در نیم فصل داشتیم، بدون شک تیم‌هایی که در کورس قهرمانی هستند نیاز به زمان دارند تا با هم هماهنگ شوند.

قلعه نویی افزود: ماشین‌سازی هم تیم جوانی است و با تمام تلاش‌هایی که بازیکنان این تیم انجام دادند، ما موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم، اما نتوانستیم تبدیل به گل کنیم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه از حضور مجدد در تبریز خوشحال است، اظهار داشت: خاطرات خوبی در این شهر دارم، هر وقت به این شهر می‌آیم یاد خاطره بازی برگشت آسیایی می‌افتم، درست است در آن بازی شکست خوردیم، اما یکی از خاطراتی است که یاد من مانده است.

این سرمربی درباره اردوی نیم‌فصل تیم اصفهانی تصریح کرد: ما می‌خواستیم به ترکیه برویم که اگر می‌رفتیم شرایط فرق می‌کرد، اما برخی دوستان می‌گویند دستورالعملی آمده که اردوی خارجی نباید بروید، اما از آن طرف می‌گویند چنین بخش نامه‌ای ندادیم؛ دیدیم که تراکتور هم به اردو رفت.

قلعه نویی تاکید کرد: باید فوتبال را با نگاه فوتبالی دید، متأسفانه در فوتبال ما اتفاقاتی می‌افتد که گاهی در دقیقه ۹۰ همه چیز تغییر می‌کند.

قلعه نویی در ادامه گفت: سپاهان در نیمه اول، بازی خوبی انجام نداد، اما در نیمه دوم فرصت‌های خوبی به دست آورد، برخی از بازیکنان در نیم فصل به جمع ما اضافه شدند و از سوی دیگر کی روش هم دیر به تمرینات پیوست، البته نقل‌وانتقالات ایران مثل همه جا نیست.

وی اذعان داشت: با تعویض‌های مان سعی کردیم روند بازی را تغییر دهیم و موقعیت خوبی هم ایجاد کردیم، محمد طیبی و سروش رفیعی هم خیلی خوب بودند، امسال عزت پورقاز مصدوم شد و ما طیبی را گرفتیم، آقایی هم قرار بود از تیم جدا شود.

سرمربی سپاهان ادامه داد: بازیکنان جدید برای تقویت تیم نبود و فقط جایگزین نفراتی که رفتند، شدند، فقط سروش رفیعی را برای تقویت تیم جذب کردیم که او هم بازیکن خوبی است، ما امروز در سه قدمی، توپ را گل نکردیم، در ادامه هم شانس آوردیم طبق قانون نانوشته فوتبال گل نخوردیم.

وی با انتقاد از اخطارهای بی مورد برخی بازیکنان سپاهان ابراز داشت: برخی از اخطارهایی که بازیکنان ما در این بازی گرفتند ممکن است تاکتیکی باشد، اما در مورد کارت‌هایی که اخلاقی است باید برخورد کنیم.

قلعه نویی افزود: داور این دیدار هم یکی از داوران خوب لیگ بوده و یکی از آینده داران داوری ایران است.

نظر شما