شناسهٔ خبر: 37823215 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ارسال هفتمین محموله امدادی خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی از ارسال هفتمین محموله امدادی خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: این محموله شامل ۱۰ تن آرد، چهار تن قند، دو تن مربا، دو تن مواد شوینده، دو تن مرغ و دیگر مواد خوراکی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، محمدرحیم شهریاری در حاشیه ارسال هفتمین محموله امدادی خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این محموله شامل ۱۰ تن آرد، چهار تن قند، دو تن مربا، دو تن مواد شوینده، دو تن مرغ و دیگر مواد خوراکی است.

وی افزود: این کمک‌هاکه به همت کارخانجات شهرک صنعتی بیرجند تهیه شده با یک دستگاه تریلی و یک کامیونت به مقصد سیستان و بلوچستان بارگیری و ارسال شد ب است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی ارزش ریالی این اقلام را  یک میلیارد ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: تاکنون بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال کمک‌های امدادی با همکاری خیرین و هلال احمر از خراسان‌جنوبی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

شهریاری تصریح کرد: از این میزان، ۱۱ میلیارد ریال مربوط به کمک‌های غیرنقدی و یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال مربوط به کمک‌های نقدی بوده است.

وی با بیان اینکه چادر، پتو، زیرانداز، مواد غذایی، آب معدنی، مواد شوینده، البسه و غیره از جمله کمک‌های غیرنقدی هلال احمر و خیرین به مناطق سیل زده بوده، اضافه کرد: شعب هلال احمر و خانه‌های هلال در سراسر شهرستان‌های استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع‌دوست خراسان‌جنوبی است.

انتهای پیام/3403/ج

نظر شما