شناسهٔ خبر: 37822930 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیران کهگیلویه و بویراحمدی آویزان به کاندیداهای مجلس عزل می‌شوند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیری که خود را آوزان کاندیدای خاص کند حتی در صورت پیروزی فرد مورد نظر، یک هفته بعد از انتخابات این مدیر را عزل می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزار تسنیم از یاسوج، حسین کلانتری عصر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مدیران باید شأن مدیر بودن را حفظ کنند و اگر بخواهند خود را آوزان کاندیدای  خاص کنند حتی در صورت پیروزی فرد مورد نظر، یک هفته بعد از انتخابات این مدیر را عزل می‌کنیم  و مدیری که در برابر خواسته‌های نامعقول برخی کاندیداها مقاومت کند تلاش برای عزل وی راه به جایی نمی‌برند جز اینکه من از این استان بروم.

وی عنوان کرد: تحت هیچ شرایطی کوچکترین تحرک جانبدارانه از مسئولان و متولیان امر انتخابات پذیرفتنی نیست و در صورت وجود حتی یک مورد در روز انتخابات هم باشد بدون تعارف با وی برخورد می‌شود.

کلانتری ابراز کرد: مصمم در بی طرفی و امانتداری در انتخابات هستیم و برگزاری انتخابات در کمال امنیت و سلامت جزو اولویت‌ها بوده و هر فردی را مردم به وی رای دهند به عنوان پیروز انتخابات از صندوق‌های رای بیرون می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید از هرگونه رفتار و گفتار با شاعبه سیاسی و انتخاباتی پرهیز کنند، ادامه داد: انتظار می‌رود کاندیداها در رقابت اخلاق مدارانه و با مشی اسلامی رفتار کنند.

کلانتری بیان کرد: هر موضوعی از تخلفات مدیران در انتخابات را سایت‌ها و مردم گزارش کنند ملاک نیست بلکه از مراجع ذی صلاح و مسئول ارزیابی لازم صورت می‌گیرد و در صورت صحت با مدیر متخلف به شدت برخورد می‌کنیم

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: هیچ گونه عزل و نصبی در سیستم اداری تا بعد از انتخابات نباید صورت گیرد و در این زمینه هیچ گونه کم کاری پذیرفتنی نیست و البته دلم برای فردی که از یاد خدا غافل بوده و بیت المال را له یا علیه کاندیدایی بکار می‌گیرد، می‌سوزد.

کلانتری با اشاره به شرایط حساس کشور در منطقه و دنیا، ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرای برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر و اجرای خلاقانه و نوآور از هیچ کوششی دریغ نکنند و در زمینه اجرای برنامه‌ها با جامعه هدف کودکان و نوجوانان نشاط را مد نظر داشته باشند.

وی با اشاره به ضرورت حفظ وحدت و انسجام فعلی در کشور توسط گروه‌های مختلف سیاسی ابراز کرد: انقلاب اسلامی، نظام، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب مربوط به جریان خاص سیاسی نیست و بلکه متعلق به تمام گروه‌ها است.

کلانتری خواستار اطلاع رسانی از خدمات ارائه شده به مردم توسط نظام شد و گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم با وجود شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه خدمات خوبی در مناطق مختلف ارائه شده است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طبق ماده 11 قانون تمامی دستگاه‌های اجرایی ملزم بوده امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری سالم و شکوهمند انتخابات را در اختیار مسئولان و متولیان امر انتخابات قرار دهند.

انتهای پیام/541/ش

نظر شما