شناسهٔ خبر: 37822916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ماشین‌سازی و سپاهان به تساوی رضایت دادند

دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های ماشین‌سازی و سپاهان در چارچوب دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15 امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار ماشین‌سازی شروع خوبی داشت و در دقیقه 10 توسط علی آل کثیر صاحب موقعیت شد اما این بازیکن نتوانست دروازه نیازمند را باز کند. در ادامه بازی متعادل‌تر دنبال شد و دو تیم موقعیت خاصی روی دروازه همدیگر خلق نکردند.

در دقایق پایانی بازی تیم مهمان عملکرد بهتری داشت و رفته‌رفته نبض بازی را در دست گرفت. اما باز هم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم امیر قلعه‌نویی با انجام 3 تعویض تیمش را هجومی‌تر کرد و توانست در دقایقی از این دیدار دروازه ماشین‌سازی را تهدید کند اما موقعیت‌های این تیم ثمری نداشت تا بازی با تساوی بدون گل پیگیری شود. در آن سوی میدان ماشین‌سازی نیز توانست دروازه سپاهان را تهدید کند.

در وقت‌های تلف‌شده سپاهان موقعیت خطرناکی به دست آورد که ضربه سجاد شهباززاده با برخورد به تیرک دروازه ماشین‌سازی به بیرون رفت. این بازی که در نیمه دوم سرعت بیشتری به خود گرفته بود، در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسیده و دو تیم به یک امتیاز این دیدار رضایت دادند. با این نتیجه ماشین‌سازی و سپاهان به ترتیب در رده‌های نهم و دوم جدول باقی ماندند.

انتهای پیام/116/ش

نظر شما