شناسهٔ خبر: 37822832 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون بیمه کشاورزی استان اصفهان

پایان بهمن،آخرین مهلت بیمه محصولات کشاورزی

کشاورزان اصفهانی تا پایان بهمن امسال فرصت دارند محصولات خود را بیمه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مجید وارسته پور معاون بیمه کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اینکه مهلت بیمه محصولات کشاورزی تا پایان بهمن ماه امسال تمدید شد گفت: باتوجه به برودت هوا و مخاطرات جوی در پاییز و زمستان امسال لازم است که کشاورزان، باغداران، دامداران و مرغداران نسبت به بیمه کردن محصولات خود اقدام کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر محصولات کشاورزی و باغی در معرض سرمازدگی قرار دارد به کشاورزان و باغداران توصیه می‌شود که هرچه زودتر نسبت به عقد قرارداد برای بیمه کردن محصولات خود اقدام کنند.
معاون بیمه کشاورزان با بیان اینکه سال زراعی گذشته ۵۶ میلیارد تومان غرامت خسارت به کشاورزان و باغداران استان اصفهان پرداخت شد، اظهار داشت: همه شعبه‌های بانک کشاورزی آماده عقد قرارداد برای بیمه کردن محصولات زراعی، دامی و باغی هستند.
مجید وارسته پور با اشاره به اینکه بیشترین درصد بیمه محصولات در استان اصفهان مربوط به طیور با ۹۸ درصد است، تصریح کرد: فقط ۴۰ درصد محصولات زراعی و باغی و ۱۵ درصد دام‌ها در این خطه بیمه هستند .

تعداد بازدید : 0
<div id="video-display-embed-code_4438784"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2629832/4438784?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما