شناسهٔ خبر: 37820566 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نصرتی: فوتبال ایران دستاورد بزرگی در مالزی کسب نکرد/ دایی بهترین گزینه برای تیم ملی است

بازیکن سابق فوتبال کشورمان گفت: فوتبال ایران دستاورد بزرگی در مالزی به دست نیاورد، اما حق میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را گرفتیم.

صاحب‌خبر -

محمد نصرتی بازیکن سابق تیم ملی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازگشت میزبانی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظرم دستاورد بزرگی نبود، اما همان که توانستیم حق میزبانی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بگیریم خیلی خوب است. ما ثابت کردیم که زیر بار زور و فشار نمی‌رویم و  به دنبال احقاق حق خود هستیم. اگر تیم‌های ما در  لیگ قهرمانان آسیا شرکت نمی‌کردند تبعات سنگینی برای فوتبال کشورمان داشت.  

نصرتی درباره برگزاری بازی‌های  پلی آف تیم‌های فوتبال استقلال و شهرخودرو در امارات بیان کرد: بازی پلی آف به مراتب راحت‌تر از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است. امیدوارم این ۲ تیم نتایج خوبی در این رقابت‌ها کسب کرده و از حقانیت فوتبال کشورمان دفاع کنند. 

نصرتی گفت: به نظرم کنفدراسیون فوتبال آسیا از تصمیم خود بر نمی‌گردد و باشگاه‌های ما در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان هستند. به هر حال جذب تماشاگر سیاست فیفا است و آن‌ها دوست ندارند تماشاچیان ایرانی را از دست بدهند.

پرسپولیس به دنبال کسب پیروزی برابر تراکتور است  

نصرتی درباره بازی تیم فوتبال پرسپولیس برابر تیم فوتبال تراکتور بیان کرد: هر ۲ تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتور طرفداران زیادی دارند و هزینه زیادی برای موفقیت در لیگ برتر متحمل شدند. تراکتور بازی رفت را پیروز شده به همین علت پرسپولیس درصدد است تا ناکامی اش را جبران کند و در کورس قهرمانی بماند. امیدوارم بازی جذاب و تماشاگر پسندی از سوی ۲ تیم شاهد باشیم.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه بازی‌های تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور همواره با مسائل حاشیه‌ای مواجه است، گفت: هر ۲ تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتور بازیکنان شاخصی در اختیار دارند و امیدوارم که این بازی به دور از مسائل حاشیه‌ای برگزار شود. از هواداران ۲ تیم تقاضا دارم که فقط تیم خود را تشویق کنند و به یکدیگر احترام بگذارند.

بعید است بیرانوند از پرسپولیس برود 

نصرتی درباره اینکه علیرضا بیرانوند قرار است به باشگاه خنت بلژیک، بیان کرد: بیرانوند با پرسپولیس قرارداد دارد و برای جدایی از این تیم باید بیشتر پول انتقالش به اروپا را به پرسپولیس بدهد به همین علت بعید می‌دانم بیرانوند از این تیم جدا شود. رادوشوویچ عملکرد خوبی درون دروازه پرسپولیس داشته است. این دروازه بان کروات می‌تواند جایگزین خوبی برای بیرانوند باشد.  

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان چه کسی است، گفت: در مقطع کنونی علی دایی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال است. مسئولان فوتبال با افکار عمومی بازی نکنند. آن‌ها باید دایی را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی کنند. دایی و هاشمیان می‌توانند تیم خوبی برای مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ قطر روانه رقابت‌ها کنند.

بیشتر بخوانید: خلیل زاده: قصد نداشتیم خارج از کشور میزبانی کنیم

 انتهای پیام/ 

نظر شما