شناسهٔ خبر: 37820292 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در انتظار سوت آغاز شهرخودروی آسیایی؛

اولین حضور شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا

تیم شهرخودرو خراسان با سه غایب امروز در اولین تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الرفاع بحرین خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار ورزشی ایلنا، امروز در چارچوب رقابت‌های مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال شهرخودرو از ساعت 17:50 در ورزشگاه الشارجه به مصاف الرفاع بحرین خواهد رفت تا در صورت برتری در این بازی، راهی قطر شود و برای رسیدن به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۱-۲۰۲۰ مقابل تیم السیلیه قرار بگیرد.

تیم شهرخودرو خراسان در شرایطی اولین تجربه حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را امشب در یک بازی حساس مقابل الرفاع تجربه میکند که چندی پیش سرمربی باسابقه خود یحیی گل محمدی را در آستانه این بازی‌های حساس از دست داد تا برای ادامه روند موفقیتش دراین تورنومنت به مشکل برخورده باشد پس از آن هم مسئولین این باشگاه خراسانی تصمیم گرفتند تا هدایت این تیم را به دست مجتبی سرآسیایی مدافع سال‌های دور تیم‌های پیکان وابومسلم و قائم مقام باشگاه بسپرد.

با این حال تیم شهرخودرو بدلیل مشخص نبودن زمان برگزاری این بازی باعث شد نتوانست، مقدمات دریافت مجوز بازی ۲ مهاجم جدیدش را بگیرد و با اعلام مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو، میروسلاو اسلاوو و محمد قاضی غایبان قطعی شهرخودرو در این بازی باشند. به این ترتیب محمد رضا خلعتبری دیگر مهاجم شهرخودرو می‌تواند اولین بازی رسمی خود را در بازگشت مجدد به این تیم انجام دهد.

همچنین مرتضی آقاجانپور بازیکن جوان شهرخودرو نیز به دلیل مصدومیت، دیگر غایب نماینده ایران برای  بازی با الرفاع محسوب می‌شود. حالا باید منتظر ماند و دید که شهرخودرو در اولین حضور تاریخی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا با سرمربی جدید و چه نتیجه‌ای خواهد گرفت.

نظر شما