شناسهٔ خبر: 37819041 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در اولین نشست صورت گرفت؛

انتقاد گل‌محمدی از وضعیت پرسپولیس/ ادامه کار با این شرایط سخت است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فرصت زیادی برای انجام کارهای تاکتیکی در تیم نداشتیم اما پیش بینی می کنم دیدار با تراکتور یکی از بازیهای جذاب لیگ برتر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

یه گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر، امروز در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال گفت: حدود ۱۰ روز است کارمان را شروع کردیم و فرصت کمی برای تاکتیک پذیری داریم. اما بازیکنان باکیفیتی داریم که می توانیم کار را پیش ببریم.

وی در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: وقت کم بود اما توانستیم خودمان را برای بازی حساس و مهمی که مقابل تراکتور داریم آماده کنیم. به هر حال زمان نیاز است تا بتوانیم به هماهنگی لازم برسیم و بازی به بازی شرایط بهتری پیدا می کنیم.

گل محمدی درباره تراکتور یادآور شد: ساکت الهامی عملکرد خوبی با تیم خود داشته است. امیدوارم بازی تماشاگرپسندی داشته باشیم و به هدفمان که کسب سه امتیاز است برسیم.

او در ادامه راجع به قدرت بازیکنان تراکتور صحبت کرد و گفت: آنها بازیکنان تاکتیکی و سرعتی خیلی خوبی دارند. فکر می کنم یکی از جذاب ترین بازی ها رقم بخورد. از هواداران پرسپولیس هم می خواهم تا به ورزشگاه بیایند و راه پیروزی ما را هموار کنند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت به مشکلات مالی موجود در این تیم اشاره کرد و با ابراز گلایه گفت: بازیکنان تیم مشکلات آزاردهنده ای دارند. از وقتی آمدم قرار بود پرداختی داشته باشند اما فقط وعده و وعید داده شده است. امروز هم بازیکنان کمی شاکی بودند.

وی افزود: البته آقای انصاریفرد تلاش می کند اما از او و اعضای هیات مدیره می خواهم شرایط بهتری را فراهم کنند. پرسپولیس تیم معمولی نیست. ۴۰ میلیون هوادار دارد که می توانند کمک کند.

گل محمدی درباره عملکرد بازیکنان در تمرینات تصریح کرد: احساس خوبی که بچه ها به من داده اند این است که با وجود سه جام باز هم انگیزه قهرمانی دارند. من از آنها درس یاد گرفتم. از بازیکنانم به خاطر داشتن چنین روحیه و احساسی که در من هم ایجاد کردند ممنونم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تاکتیک پرسپولیس با حضور وی تغییر می کند گفت: هر فردی تاکتیک خاص خودش را دارد. من دنبال سرعت بالا در بازی هستم. البته این شیوه نیاز به زمان و جای خوب برای تمرین کردن دارد. چند روز اخیر مشکلات زیادی داشتیم. به خاطر بارندگی نتوانستیم تمرین های خوبی را برگزار کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گابریل کالدرون نیز بخاطر مشکلات مالی از این تیم رفت تاکید کرد: نمی دانم چه زمانی این مشکلات حل می شود. هرچه زودتر این مشکل حل شود می توانیم به آرامش بیشتر و بهتری برسیم. ذهن بازیکن آزادتر می شود و مشکلی پدید نمی آید.

گل محمدی درباره اینکه آیا خبر دارد آنتونی استوکس چه زمانی به پرسپولیس اضافه می شود تاکید کرد: کریستین اوساگونا که تمرین می کند و احتمالاً فردا هم بازی خواهد کرد اما درباره استوکس مشکل پرداخت وجود دارد که باید انجام شود و به تمرینات اضافه شود.

گل محمدی درباره جدایی بیرانوند افزود: امشب با او جلسه دارم و هنوز نمی دانم چگونه قرارداد بسته است و اصلاً قرارداد جدیدی امضا کرده یا نه.

سرمربی سرخپوشان درباره احتمال جدایی بشار رسن از پرسپولیس نیز افزود: او هم مشکل مالی دارد و پولی نگرفته. اوساگونا هم از روزی که آمده یک ریال نگرفته. خودم هم نگرفتم. می دانستم مشکل مالی داریم اما فکر نمی کردم اینقدر عمیق باشد. چند روز دیگر هم پاسخ شکایت برانکو می آید و به مشکلات اضافه خواهد شد.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که با وجود این همه مشکلات مالی چرا قصد جذب آنتونی استوکس را دارید گفت: اگر او را بگیریم در خط حمله سه بازیکن داریم و به ما کمک می کند اما واقعاً اگر وضعیت اینگونه باشد موافقم که بازیکنی جذب نکنیم.

نظر شما