شناسهٔ خبر: 37818225 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

هادی مهدوی‌کیا در پاسخ به ادعای مدیرعامل پیشین استقلال

مهدوی‌کیا: فتح‌الله‌زاده دروغ بزرگی گفته است

هادی مهدوی کیا در پاسخ به ادعای فتح‌الله زاده عنوان کرد که خاندان مهدوی کیا همه پرسپولیسی تیر هستند و هیچوقت بحث رفتن او به استقلال مطرح نشده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، صبح امروز  علی فتح‌الله زاده میهمان یک برنامه تلویزیونی بود و در این برنامه مدعی شده که مهدی مهدوی کیا پیش از اینکه به پرسپولیس بپیوندد با استقلال قرارداد امضا کرده بود و این قرارداد هنوز در اختیار کامران منزوی است.

اما این اظهار نظر با واکنش تند هادی مهدوی کیا بردار مهدی روبه رو شده است و او در گفت و گو با ورزش3 به ادعای فتح‌الله زاده اینطور واکنش نشان داده است «خاندان مهدوی کیا همه پرسپولیسی تیر هستند و هیچوقت بحث رفتن او به استقلال مطرح نشده بود زمانی که مهدی آقای گل جوانان و امیدهای تهران شد باشگاه استقلال غلامحسین مظلومی بزرگ را به منزل برادر من فرستاد. آقای مظلومی درخواست کرد که مهدی به استقلال برود. برادر من به احترام بزرگی آقای مظلومی به ایشان گفت که هر کمکی بتواند انجام و در این رابطه مساعدت خواهد کرد اما هیچ قولی نبود و هیچ قراردادی هم امضا نشد. حرف های او درباره قرارداد مهدی هم یک دروغ دیگر است. بهتر است انسان در این موارد حقیقت را بگوید.»

اما مهدی مهدوی کیا هم عنوان کرده که در طول این سالها تنها یکی دو بار فتح‌الله زاده را دیده است و قصد پاسخگویی به این مسائل را ندارد.

نظر شما