شناسهٔ خبر: 37817687 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

تیم ملی به بازیکنان آماده نیاز دارد

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: بازیکنان به خوبی از این موضوع آگاه هستند که اگر آماده نباشند، شانس حضور ثابت در تیم ملی را از دست می دهند.

صاحب‌خبر -

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، عباس هاشم پور در ابتدا گفت: شرایط اردوی بندرعباس خیلی خوب است. البته بارندگی شدید و غافلگیرکننده ای در دو روز گذشته رخ داد و باعث شد که نتوانیم در زمین ساحلی تمرین کنیم. با همکاری خیلی خوب مسئولان شهرداری بندرعباس در بحث میزبانی از این اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی، برنامه را تغییر دادیم و به سالن وزنه رفتیم. همچنین روز گذشته هم در زمین ساحلی سورو به تمرین پرداختیم.
وی افزود: بعد از استراحت دو ماه و نیمه که پس از کسب مقام سوم بازی های جهانی ورزش های ساحلی و مقام قهرمانی جام بین قاره ای ۲۰۱۹ به بازیکنان دادیم، این اردو با محوریت بدنسازی و آمادگی جسمانی در حال برگزاری است و این بخش از تمرینات زیر نظر دکتر نوشادی مربی بدنساز تیم ملی به خوبی در حال اجراست. همچنین در مباحث تاکتیکی هم تمرینات ویژه ای داریم که در نوبت عصر به آن می پردازیم.
هاشم پور با اشاره به میزان آمادگی فعلی بازیکنان پس از استراحت طولانی مدتی که داشتند، گفت: خوشبختانه بازیکنان ما تفکر حرفه ای دارند و در هر شرایطی به فکر وضعیت خود هستند. البته با شناختی که از کادرفنی دارند، به خوبی از این موضوع آگاه هستند که اگر آماده نباشند، شانس حضور ثابت در تیم ملی را از دست می دهند. هرچند که خودم و نصراله زاده هم با بچه ها به صورت تلفنی در تماس بودیم و تمریناتشان را باهم بررسی می کردیم.

نظر شما