شناسهٔ خبر: 37816061 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ابراهیمی:

۴۰۰ نفر از اساتید دانشگاه‌ها برای داوری به دبیرخانه جشنواره حرکت معرفی شدند

دبیر علمی دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت گفت: در این دوره نیز با اعلام فراخوان به دانشگاه‌ها در دی ماه، بیش از ۴۰۰ نفر داور از گروه‌های تحصیلی مختلف معرفی شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، سیدبابک ابراهیمی دبیر علمی دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت اعلام نمود: با پایان یافتن مهلت معرفی داوران از سوی دانشگاه‌ها برای داوری و ارزیابی آثار جشنواره حرکت، ۴۰۰ نفر از اعضای هیات علمی و استادان مشاور انجمن‌های علمی دانشگاه‌ها برای حضور در فرایند داوری و ارزیابی این دوره از جشنواره معرفی شده و اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: جشنواره حرکت هر ساله به عنوان مهمترین رویداد انجمن‏‌های علمی دانشجویی سراسر کشور توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به میزیانی یکی از دانشگاه‏‌های کشور برگزار می‌شود و با توجه به لزوم بهره گیری ازداوران خبره ودارای صلاحیت علمی وتجربه مناسب در فرآیند داوری جشنواره، دبیرخانه جشنواره هر سال طی نامه‌ای از دانشگاه‌ها می‌خواهد که ازمیان ۱) اعضای هیات علمی ۲) اساتید مشاور انجمن‏‌های علمی و ۳) برگزیدگان ادوارگذشته جشنواره حرکت، افرادی که تمایل به حضور در فرایند داوری جشنواره را دارند معرفی نمایند.

در این دوره نیز با اعلام فراخوان به دانشگاه‌ها در دی ماه، بیش از ۴۰۰ نفر داور از گروه‌های تحصیلی مختلف معرفی شده اند. طبق اعلام دبیرخانه از میان این تعداد، ۱۴۸ نفر در گروه فنی مهندسی، ۱۱۳ نفر در گروه علوم انسانی، ۶۳ نفر در گروه علوم پایه، ۴۳ نفر د. رگروه کشاورزی و ۳۳ نفر درگروه هنر معرفی شده اند.

ابراهیمی همچنین اعلام کرد: داوران نهایی جشنواره پس از بررسی رزومه‌ها توسط هسته کمیته داوری و از بین افراد معرفی شده از طرف دانشگاه‏‌های سراسر کشور انتخاب خواهند شد. البته ازظرفیت اساتیدی که در این دوره به کار گرفته نشوند، حتما در سال‌های آینده و دوره‌های بعدی جشنواره استفاده خواهد شد و دبیرخانه جشنواره این حضور چشمگیر اعضای هیئت علمی را ظرفیتی مغتنم و ارزشمند برای توسعه و استفاده بیشتر از قابلیت‌های انجمن‌های علمی می‌داند.

نظر شما