شناسهٔ خبر: 37815034 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آیت الله بطحایی در گفت وگو با رسا:

دست آمریکا به ایران برسد به وطن فروشان هم رحم نخواهد کرد

نماینده خبرگان شهادت شهید سلیمانی و انتقام موشکی سپاه را عامل وحدت جهان اسلام در برابر کفر دانست و گفت: وطن فروشان بدانند دست دشمن به مملکت برسد به آنها نیز رحم نمی کند.

صاحب‌خبر -

آیت الله سید هاشم بطحایی نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به نماز جمعه تاریخی تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، مقصر حوادث تلخ هفته های گذشته را آمریکای جنایتکار دانست و گفت: آمریکای جنایتکار، صهیونیست ها، سعودی ها و سایر کشورهای اروپایی با توطئه انگیزی سعی کردند زهر خود را به ملت ایران بریزند و به خیال خودشان قدرت جمهوری اسلامی را از بین ببرند.

وی شهید حاج قاسم سلیمانی را یکه تاز میدان مبارزه با داعشی ها و دست پرورده های خون آشام آمریکایی معرفی کرد و اظهار داشت: ایشان یک سردار مصلح و گره گشای مشکلات جوامع مظلوم در برابر ظالمان بودند.

آیت الله بطحایی با اشاره به اینکه ترور شهید حاج قاسم سلیمانی به دستور مستقیم ترامپ جنایتکار، خوی تروریستی آمریکا را بر ملا کرد، عنوان داشت: آمریکایی ها با این اقدام بزدلانه خود نشان دادند توانایی مواجهه رو در رو در میدان جنگ را با شهید حاج قاسم سلیمانی نداشتند؛ اگر چه آمریکا به لحاظ کمیت از امکانات و تجهیزات بسیاری برخوردارند، اما به لحاظ کیفیت و مقاومت نیروهایش به شدت متزلزل است.

استاد حوزه و دانشگاه ضمن تجلیل از انتقام سخت و به هنگام سپاه پاسداران از آمریکا تأکید کرد: سپاه دلاور و مقتدر ما بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی بلافاصله عکس العملی مقتدرانه نشان داد که آمریکایی ها در طول تاریخ خودشان چنین اقدام و عکس العملی را دریافت نکرده بودند.

وی با بیان اینکه انتقام سپاه از آمریکا مقداری از شدت داغ ترور شهید حاج قاسم سلیمانی را تسکین بخشید، بیان کرد: این اقدام ضربات سنگینی بر آمریکای جنایتکار وارد آورد، اگر چه آنها منکر آن ضربات بودند، اما امروز مشخص شد که سپاه ضربه سنگینی به آنها وارد کرده است.

آیت الله بطحایی با اشاره به اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی از یک سو و انتقام سخت سپاه از آمریکا از سوی دیگر وحدت جهان اسلام را در جهت مقاومت با کفر و شرک و نفاق را محکم کرد، گفت: این موضوع سبب ناراحتی و خشم جبهه کفر، شرک و شرارت شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انتقام سپاه ابهت پوشالی و دروغین آمریکا را نابود کرد، اظهار داشت: دشمنان در چنین شرایطی مسأله هواپیمای اوکراینی را بزرگنمایی کردند و از این طریق خواستند ایام الله گذشته را به دست فراموشی بسپارند و وحدت ایجاد شده میان جهان اسلام را از بین ببرند؛ بدون شک با بررسی ابعاد هواپیمای اوکراینی در می یابیم که دست شرارت آمریکا نیز در این مسأله دخیل است، زیرا اگر در منطقه دست به شرارت نمی زد و حاج قاسم سلیمانی را ترور نمی کرد هیچگاه چنین اتفاقاتی را شاهد نبودیم.

وی با اشاره به اینکه کسانی که وطن فروشی می کنند بدانند که اگر دست دشمن به مملکت برسد به آنها نیز رحم نخواهد کرد، بیان داشت: کسانی که عکس شهید حاج قاسم سلیمانی را پاره کرده و به رهبر معظم انقلاب و مقدسات توهین کردند قطعاً «مردم» نبودند، زیرا ملت ایران هیچگاه آب به آسیاب دشمن نمی ریزند و ترامپ و دارودسته در حال چرتش را خوشحال و شادمان نمی سازند.

آیت الله بطحایی با بیان اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تاریخی تهران خلأها و مشکلات به وجود آمده در جامعه را حل کرد، عنوان داشت: رهبری با بیان حکیمانه خودشان صف اغتشاشگران را از صف وحدت ملی جدا کردند؛ ملت ایران با حضور کم نظیر خود در نماز جمعه تاریخی تهران مشت محکمی به دهان شرورهای خارجی و منافقان داخلی زدند.

وی با اشاره به اینکه امروز نباید از توطئه انگیزی های دشمن غافل باشیم، یادآور شد: دشمن همچون گرگ گرسنه ای است که دندان تیز کرده و حیات خود را در دزدی و غارتگری می داند؛ امروز حفظ امنیت، دین، استقلال و عزت کشور در گرو حراست از انقلاب و وحدت ملی است و نباید اجازه دهیم دشمن در این جبهه متحد و یکپارچه مقاومت رسوخ و نفوذ کند./841/

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

<div id="video-display-embed-code_207313" ><script type="text/JavaScript" src="rasanews.ir/fa/news/play/embed/636390/207313?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما