شناسهٔ خبر: 37814965 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تحریم دامنه خبرگزاری فارس اوج وقاحت آمریکا است

رئیس سازمان بسیج اساتید مسدودسازی دامنه دات کام خبرگزاری فارس را اوج وقاحت آمریکا دانست و تاکید کرد: جنبش استادی قدردانی خود را از مجاهدت‌های خبرنگاران و مدیران خبرگزاری در خطوط مقدم جنگ نرم علیه آمریکا اعلام می‌دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مجتبی زارعی رئیس بسیج اساتید کشور طی نامه‌ای مسدودسازی دامنه دات کام خبرگزاری فارس را اوج وقاحت آمریکا دانست و  تاکید کرد: جنبش استادی قدردانی خود را از مجاهدت‌های خبرنگاران و مدیران خبرگزاری در خطوط مقدم  جنگ نرم علیه آمریکا اعلام می‌دارد.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارین 

برادر گرامی جناب آقای دکتر تیرانداز 

مدیرعامل محترم خبرگزاری فارس 
 
سلام‌علیکم؛ 

با صلوات بر محمد و آل محمد و با احترام؛ 

خبر تحریم پر بیننده‌ترین خبرگزاری مورد دسترس ملّت شریف ایران، اوج زبونی و وقاحت لیبرال‏ دموکراسیِ ‏ارتشی آمریکا در روزگار ما است؛ این جنایت متافیزیکی، در حقّ "خبر" و "شعاع آگاهی انسان"،  علاوه بر این که نشانه اهمّیت و اثرگزاری کارکنان، خبرنگاران، کارشناسان و مدیران وطن خواه و اسلام گرای خبرگزاری فارس در معماری جهان پیش روی است؛ مبشّر سقوط "دموکراسیِ ارتشی" آمریکا در جهان معاصر است.

تحریم دامنه بزرگترین خبرگزاری مردمی ایران و پیشتر، فعالیتهای ضد ایرانی اینستاگرام و توئیتر در جریان ترور سپهبد حاج قاسم سلیمانی رضوان اله علیه، ره‌‏آموز این حقیقت غیر قابل انکار است که "شورای عالی فضای مجازی" و به خصوص "وزارت ارتباطات و اطلاعات و فن آوری" باید از "خواب زمستانی" خود بیدار شوند و خود را برای تدارک خواسته‌های ایرانیان در رفراندوم پسا ترور آن شهید تمدن ساز آماده کنند. 

همچنین به نظر می‌‏رسد اندک غرب‏گرایان باقی مانده در جریان روشن فکری و کارگزاری کشور با این اقدامات "دموکراسیِ ارتشی" در حق "انسان"، "اطلاعات" و "خبر"، بعد از این، از ستایش چنین آزادی وقیح و کنترل شده ای پرهیز و مُبلّغ حقیقت بی‏‌نقاب آمریکا و اروپا خواهند بود. 

به این وسیله جنبش استادی ایران قدردانی خود را از مجاهدت‏‌های خبرنگاران و مدیران خبرگزاری مردمی فارس در خطوط مقدم جنگ نرم علیه استکبار جهانی آمریکا اعلام می‌‏دارد. 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/

نظر شما