شناسهٔ خبر: 37812861 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هوای همدان آلوده می‌شود

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در برخی ساعات مه آلود پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد حسن باقری شکیب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با بیان اینکه تا چند روز آینده  سامانه بارشی جدیدی وارد استان نمی‌شود، ابراز کرد:  در روزهای یکشنبه و دوشنبه افزایش غلظت آینده ها و آلودگی هوا را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه صبح امروز حداقل دمای همدان به منفی 10 درجه سانتی‌گراد رسیده است، اظهار داشت: سرمای هوا تا روز سه شنبه در استان باقی می‌ماند و پس از آن به تدریج از سرمای هوا کاسته می‌شود.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان به وضعیت دمای استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت نهاوند با حداکثر دمای 6 درجه به عنوان گرمترین شهرستان استان و همدان و گل تپه با حداقل دمای منفی 10 درجه، به عنوان سردترین نقاط استان گزارش و ثبت شده است.

باقری شکیب افزود: دمای شهرستان همدان نیز در گرمترین ساعات 2 درجه سانتی گراد بوده و در سردترین حالت نیز به منفی 10 درجه رسیده است.

وی با بیان اینکه بارش‌های دی ماه امسال در حد فراتر از نرمال بود، ابراز کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های فصلی بارش‌های بهمن ماه کمتر از حد نرمال خواهد بود.

انتهای پیام/‌743/ش

نظر شما