شناسهٔ خبر: 37812332 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان صنعت | لینک خبر

«فملی» در آستانه ثبت فروش ۲۰ هزار میلیارد تومانی در سال

دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران در دی ماه موفق به فروش ۲۷۲۲ میلیارد تومانی شد که با این میزان فروش از ابتدای سال جاری تا کنون فروش بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومانی را به ثبت رسانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جهان صنعت نیوز:  به گفته سعدمحمدی ثبت این میزان فروش در شرایطی که از یک سو شاهد شدت یافتن تحریم ها و از سوی دیگر شاهد کاهش ۴۰۰ دلاری قیمت جهانی مس نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم کار دشواری بود که با یک برنامه ریزی قوی در صنعت مس محقق شد.

وی با اشاره به رشد ۶ برابری فروش شرکت مس در دی ماه ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزود: همچنین، مقایسه فروش ۱۰ ماهه سال جاری شرکت مس با مدت مشابه سال قبل نشان دهنده رشد ۱۶۳ درصدی است.

مدیرعامل شرکت مس با تأکید بر اینکه در سال جاری برای اولین بار در تاریخ صنعت مس کشور، شاهد پیشی گرفتن فروش محصولات شرکت مس از میزان تولید هستیم گفت: این موضوع نشان دهنده این است که شرکت مس از نظر فروش مشکلی ندارد و مازاد نیاز داخل را می تواند حتی در شرایط سخت تحریم به فروش برساند. بنابراین باید هر چه سریع تر و مطابق با الگوی افزایش تقاضای جهانی تا ۴ سال آینده فرصت های تولیدی خود را افزایش دهد.

0/5 ( 0 نظر )

نظر شما