شناسهٔ خبر: 37811770 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سردار غلامرضا سلیمانی:

پایگاه‌های بسیج برای تحقق محله اسلامی تقویت شوند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر این که پایگاه‌های اسوه بسیج فعالیت‌های خوبی در جهت تحقق محله‌های اسلامی انجام داده‌اند گفت: حرکت‌هایی که در محلات برای تحقق محله اسلامی صورت می‌گیرد، باید تقویت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه پایگاه های اسوه بسیج که در مجموعه فرهنگی ورزشی پنج اذر برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: این پایگاه ها در فرایندی انتخاب شدند تا عملکرد میدان های نقش آفرینی خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دهند و بازدید کنندگان با سیاست های تبیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی آشنا شوند و بدانند این سیاست های تبیین شده در خصوص بسیج تا چه حد گسترده است بویژه در پاسخ گفتن به نیازهای جوانان و نوجوانان و خدمت  رسانی و نیز انجام خدمات اجتماعی به مردم در محلات. 

 وی افزود: برای اینکه حرکت هایی که در محلات برای تحقق محله اسلامی صورت گیرد باید پایگاه بسیج  تقویت شود؛ کاری که این پایگاه های برتر انجام دادند، بسیار خوب است به همین خاطر در سال آینده تراز و الگویشان باید این پایگاه های اسوه باشد؛  بدین ترتیب که نقش آفرینی خود را با هدف اسلامی شدن محلات گسترش دهند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه پایگاه های اسوه در همه عرصه ها فعالیت داشتند، ادامه داد: در این جشنواره که به منظور معرفی پایگاه های اسوه برگزار می شود، در تمام روز های سال فعالیت های پایگاه های بسیج را مورد عرض یابی قرار می دهد که پس از ارزیابی به صورت استانی و کشوری معرفی می شوند.  

وی تصریح کرد: در مجموع ۶۴ پایگاه بسیج امروز در اینجا فعالیت های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند تا به صورت الگو برای سایر پایگاه ها قرار گیرند.

 

نظر شما