شناسهٔ خبر: 37811726 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دانلود فیلم قسم

فیلم سینمایی قسم در سامانه دانلود قانونی شبکه نمایش خانگی (حلال دانلود) منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، قسم فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محسن تنابنده و تهیه‌کنندگی الهام غفوری و جلیل شعبانی ساخته سال ۱۳۹۷ است.

این فیلم درباره‌ی قتل زنی به نام رضوان است که خانواده و اقوام آن به دنبال ثابت کردن قاتل بودن شوهر وی به دادگاه هستند…

مهناز افشار، سعید آقاخانی، حسن پورشیرازی و مهران احمدی از بازیگران این فیلم هستند.

جهت دانلود قانونی فیلم قسم با حجم نیم بها اینجا را کلیک کنید.

 حلال دانلود چگونه کار می‌کند؟

دانلود حلال، یعنی خرید قانونی محصولات سینمایی و موسیقایی، یعنی نه گفتن به دانلودهای غیرقانونی و غیررسمی که خسارت‌های زیان باری به تولیدکنندگان محصولات فرهنگی وارد می‌کند. شما می‌توانید به راحتی هر فیلم شبکه نمایش خانگی را در کیفیت‌های مختلف از سایت حلال دانلود جستجو کرده، انتخاب کنید و به صورت مستقیم از درگاه بانکی شرکت پخش‌کننده خریداری کنید. همچنین برای رد دین فیلم‌ها و سریال‌هایی که از سایت‌های غیررسمی و به اصطلاح رایگان دانلود کرده و تماشا کرده‌اید کافیست محصول مورد نظر را در سایت حلال دانلود جستجو کرده و یک نسخه از آن خریداری کنید. تمامی هزینه‌ها مستقیماً از طریق درگاه بانکی شرکت پخش به حساب صاحب امتیاز محصولات واریز می‌شود.

علاوه بر فیلم قسم شما می‌توانید سریال‌های در حال توزیع شبکه نمایش خانگی نظیر سریال مانکن، سریال دل، سریال جدید خواب زده و همچنین فیلم‌های سامورایی در برلین، زهرمار، شبی که ماه کامل شد و … را نیز در سایت دانلود قانونی محصولات شبکه نمایش خانگی (حلال دانلود) به نشانی WWW.HALALDOWNLOAD.COM دانلود کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما