شناسهٔ خبر: 37810014 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

فرمانده کل سپاه از مناطق سیل‌زده جاسک بازدید کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران به همراه فرمانده نیروی دریایی سپاه و فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از مناطق سیل‌زده جاسک بازدید کرد.

صاحب‌خبر -
 فرمانده کل سپاه پاسداران به همراه فرمانده نیروی دریایی سپاه و فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از مناطق سیل‌زده جاسک بازدید کرد.
 
به گزارش رجانیوز به نقل از مهر، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران عصر جمعه با حضور در شهرستان جاسک از مناطق سیل‌زده و فرآیند امدادرسانی نیروهای سپاه در روستاهای جاسک و بشاگرد بازدید کرد.
 
در این بازدید سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع)، فریدون همتی استاندار هرمزگان و برخی از مدیران استانی وی را همراهی می‌کردند.
 
سردار سلامی در حاشیه بازدید از روستاهای سیل‌زده جاسک، خواستار تسریع در فرآیند امدادرسانی به مردم سیل‌زده و پاکسازی خانه‌ها از باقی‌مانده سیل و نوسازی واحدها شد.
 
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع جاسک اظهار داشت: همه ارگان‌ها پس از سیل پای کار آمده‌اند و در حال پاکسازی و بازسازی منازل سیل زده هستند. ‌
 
وی افزود: اما این منازل به واسطه اینکه دقیقاً در وسط سیل و رودخانه فصلی قرار دارند دیگر قابل سکونت نیستند و هر بارانی که با این شدت ببارد دوباره وضعیت فعلی تکرار خواهد شد.
 
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای روستاییان سیل زده باید نقطه جدیدی برای اسکانشان در نظر گرفته و از نو برای آنها منازل مسکونی ساخته شود.
 
وی تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین سپاه امام سجاد استان هرمزگان با تمام توان و ظرفیت خود با استفاده از بالگردها و دستگاه‌های مهندسی، واحدهای پخت غذای گرم، واحدهای خدماتی و واحدهای اورژانس و درمان از زمان وقوع سیل در این مناطق حضور دارند.
 
سردار سلامی گفت: این حضور فعال برای آن است که زندگی موقت مردم یک شرایط مناسبی پیدا کنند تا ان شاء الله شرایط دائم فراهم شود با این حال ما آمادگی کامل برای مشارکت در بهبود وضعیت مردم این مناطق را داریم
 

برچسب‌ها:

نظر شما