شناسهٔ خبر: 37806743 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

تعطیلی مدارس در برخی شهرها به علت بارش برف

بارش شدید برف و برودت هوا اکثر مدارس استان اردبیل را تعطیل کرد.

صاحب‌خبر -

اکثر مدارس اردبیل در پی بارش برف تعطیل شدند

بارش برف وبرودت هوا اکثر مدارس نوبت قبل از ظهر شنبه استان اردبیل را تعطیل کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، با اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش، روز شنبه در اردبیل، نمین، نیر، هیر، سرعین، مشگین شهر، ارشق و لاهرود تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت قبل از ظهر تعطیل خواهند بود.

ضمناً در خلخال و کوثر مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

تعطیلی و تاخیر در فعالیت آموزشی مدارس لرستان

بارش برف و برودت هوا، منجر به تعطیلی برخی مدارس و تاخیر در آغاز فعالیت مدارس برخی شهرستان‌های لرستان شد.

روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات تأخیر در فعالیت آموزشی مدارس در روز شنبه ۵ بهمن ماه را اعلام کرد.

براین اساس، تمامی مدارس نوبت صبح شهرستان‌های ازنا، الیگودرز، دورود، نورآباد، الشتر و همچنین مناطق کاکاوند، سیلاخور، زاغه، بیرانشهر و بخش پاپی فردا با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

در بروجرد و اشترینان، مدارس نوبت صبح و عصر ابتدایی تعطیل است و مدارس نوبت صبح متوسطه اول و دوم با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

مدارس دهستان گریت از بخش پاپی نیز تعطیل است.

شروع به کار مدارس شهرستان های بویراحمد و دنا با دو ساعت تاخیر

یاسوج- به علت یخبندان، تمامی مدارس مقاطع مختلف تحصیلی شهرستانهای بویراحمد و دنا در نوبت صبح شنبه با دوساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

بنا به مصوبه کمیته اضطرار شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و به منظور رعایت حال شهروندان و مردم عزیز، به دلیل شدت برودت هوا، یخزدگی معابر و… کلیه ادارات، سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها، بانک‌ها، شرکت‌های دولتی و خصوصی، مدارس در تمامی مقاطع در شهرستان‌های بویراحمد و دنا و مناطق عشایری استان فردا شنبه ۵ بهمن ماه ۱۳۹۸ با دو ساعت تأخیر آغاز بکار خواهند کرد.

نظر شما