شناسهٔ خبر: 37805607 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه بستان آباد:

انتخابات مجلس یازدهم امتحانی برای مردم است

امام جمعه بستان آباد انتخابات مجلس یازدهم را امتحانی برای مردم عنوان کرد و گفت: به طور یقین مردم با حضور خود و با انتخاب آگاهانه تمام برنامه های دشمنان را که سعی می کنند حضور مردم را زیر سوال ببرند کم رنگ خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدرضا رضوی در جمع مردم بستان آباد اظهارداشت: پروژه نا امید کردن مردم در دستور کار دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی به حوادث ماه گذشته اشاره کرد و افزود: بی شک حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی و همرزمانش به جهان نشان داد که مردم پایبند انقلاب اسلامی و خون شهدا بوده و بر حفاظت از آن تاکید دارند.

حجت الاسلام رضوی با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکا در عراق از آن به عنوان نشان اقتدار نیروهای مسلح کشورمان یاد کرد و افزود: آمریکا در این حمله چنان سیلی محکمی خورد که در تایخ بی سابقه بود.

امام جمعه بستان آباد با اشاره به اقامه نماز جمعه هفته گذشته تهران توسط ولی امر مسلمین، حضور میلیونی مردم در این نماز را نشان از پایبندی مردم به اهداف الهی و ولایتمداری مردم عنوان کرد و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی نیز از این حضور سرخورده شدند.

وی انتخابات مجلس یازدهم را امتحانی برای مردم عنوان کرد و گفت: به طور یقین مردم با حضور خود و با انتخاب آگاهانه تمام برنامه های دشمنان را که سعی می کنند حضور مردم را زیر سوال ببرند کم رنگ خواهند کرد.

نظر شما