شناسهٔ خبر: 37804685 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دبیر فدراسیون ووشو:

ووشو کردستان در جایگاه بالای کشور قرار می گیرد 

فرشید اردلان

دبیر فدراسیون ووشو کشور گفت: باتوجه به زیر ساخت هایی که برای ووشو در کردستان ایجاد شده است، در آینده نزدیک شاهد جایگاه خوب این استان در سطح کشور هستیم.

صاحب‌خبر -

 محمود متدین شامگاه روز جمعه( ۴ بهمن ماه) در آیین افتتاحیه مسابقات ووشو قهرمانی جوانان کشور (انتخابی تیم ملی) در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه استان کردستان از لحاظ رزمی جایگاه خوبی در کشور دارد، اظهار کرد: استان کردستان برای برگزاری این مسابقات تلاش های زیادی کرده است و شرایط میزبانی خوبی را برای دیگر استان‌ها مهیا کرده و این نشان از توان مدیریت ورزشی استان است.
وی سطح مسابقات را بالا ارزیابی و عنوان کرد: امروز در بخش ساندا مسابقات برگزار شد و ۳۵ تیم از ۳۱ تیم استان در آن شرکت کردند و بالغ بر ۳۱۰ ورزشکار به مبارزه پرداختند.

دبیر فدراسیون ووشو با بیان اینکه این رقابت ها با بهترین کیفیت تا روز دوشنبه ۷ بهمن ادامه دارد، گفت: نفرات برتر این رقابت ها به اردوی تیم ملی راه پیدا می کنند و در انتخابی درون اردوی دو نفر از ورزشکاران فیکس و راهی مسابقات جهانی مراکش می شوند.

متدین به المپیکی شدن ووشو اشاره کرد و افزود: بر این اساس شور و شوق در بین ورزشکاران زیاد شده است و سطح این رشته در بالاترین نقطه قرار گرفته است.

وی در پایان به ووشو کردستان اشاره کرد و یادآور شد: کردستان باتوجه به اینکه در این مدت توانسته است زیر ساخت های این رشته را مهیا بکند و به همین دلیل فدراسیون مربیان برتر این رشته را به این استان جهت بالا بردن سطح آن اعزام می کند و با اینکار در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی ووشو کردستان در کشور خواهیم بود.

گفتنی است: این مسابقات امروز در بخش ساندا به پایان رسید و از فردا در بخش تالو این رقابت ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما