شناسهٔ خبر: 37803341 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مجیدی: قابل‌پذیرش نیست استقلال در خارج از ایران بازی کند/ AFC نمی‌تواند تماشاگران ما را نادیده بگیرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید متقاعد نشده که چرا باید تیمش در خارج از ایران به مصاف الکویت کویت برود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، فرهاد مجیدی با حضور در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل الکویت کویت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهاراتی به شرح زیر انجام داد:

*به‌عنوان سرمربی استقلال دلیل قانع‌کننده‌ای برای خودم و بازیکنانم پیدا نکردم که چرا این دیدار باید در خارج از ایران برگزار شود.

*همیشه چه در قطر، امارات و ایران فوتبال بازی کردم، حافظه خوبی از AFC دارم که شعارشان صلح و دوستی و بازی برابر بوده است. برای من اصلاً قابل پذیرش نیست که تیمم در خارج از ایران بازی کند و دلیل قانع‌کننده‌ای پیدا نکردم. با این حال به نظر AFC احترام می‌گذارم و به احترام هواداران این بازی را انجام می‌دهیم. امیدوارم بتوانیم در دیدار مقابل الکویت موفق باشیم.

*استقلال با همگروهی‌هایش خیلی فرق دارد. تیم ما دو بار قهرمان آسیا شده است. تفاوت بزرگتر این است که تیم‌های همگروه ما چه در کویت، قطر و دبی بازی کنند، استادیوم‌شان خالی است، اما ما بهترین تماشاگران را داریم و وقتی در ورزشگاه آزادی بازی کنیم، حداقل ۵۰ هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند.

*من دوستانی قطری و اماراتی دارم و همیشه از خاطره خوب‌شان در ورزشگاه آزادی صحبت کرده و از بازی مقابل ۱۰۰ هزار نفر می‌گویند. AFC به هیچ عنوان نمی‌تواند تماشاگران ما را نادیده بگیرد. ما تیمی هستیم که ۳۰ میلیون هوادار دارد و اگر اینجا هستیم به خاطر هواداران‌مان است.

*هفته پیش تمرینات خوبی انجام دادیم، اما در هفته‌ای که گذشت چند جلسه تمرینی را به خاطر برف تهران از دست دادیم. البته بچه‌ها انگیزه لازم را دارند و امیدوارم فردا با پیروزی از زمین خارج شویم.

*هشت ساعت معطلی در فرودگاه؟ هر چیزی بوده، تمام شده است و الان اینجا حضور داریم و به بازی فردا فکر می‌کنیم.

*باید از فدراسیون امارات تشکر کنم که در فرودگاه و مسیر آمدن به اینجا با ما همکاری کرد و استقبال خوبی داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما