شناسهٔ خبر: 37801500 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماز جمعه شهرستان‌ها

نماز جمعه شهرستان‌ها

صاحب‌خبر -
** نماز جمعه اهل سنت بندرعباس
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ شیخ یوسف جمالی خطیب نماز جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: صدقه یکی از دستورات دین اسلام است که موجب حل مشکلات نیازمندان و نزدیکی دل‌های مسلمانان می‌شود.
** نمازجمعه میناب
امام جمعه میناب گفت:: از اداره راه و شهرسازی می‌خواهم به وضعیت راه‌های ارتباطی بخش بندزرک شهرستان میناب بیشتر رسیدگی کند.
حجت الاسلام علیرضا صفایی افزود: امید داریم نسبت به تامین آب کشاورزان از سد میناب تمهیداتی اندیشیده شود.
** نماز جمعه شیعه قشم
امام جمعه شهرستان قشم گفت:: راهپیمایی میلیونی و کم نظیر مردم عراق برای خروج بی قید و شرط آمریکا از کشورشان الگویی برای سایر کشور‌های منطقه است.
حجت‌الاسلام میثم تارم افزود: بکاربردن اصطلاح «رزمندگان بدون مرز» برای سپاه قدس از سوی رهبر معظم انقلاب، ادبیات جدید را به جهان مخابره کرد و دیگر نمی‌توان برای ایفای نقش این نیرو به منظور رهایی مردم مظلوم از چنگال استکبار جهانی حد و مرز جغرافیایی تعیین کرد.
** نماز جمعه اهل سنت قشم
شیخ سعید خطیبی امام جمعه موقت اهل سنت قشم با خطیر برشمردن مسئولیت زنان در جامعه اسلامی، گفت: اگرچه خداوند مرد و زن را به عنوان انسان‌هایی با ویژگی‌های ظاهر و باطن متفاوت آفرید و آنان را مکمل هم و سبب بقای حیات بشر قرار داد، ولی مادر بودن و پرورش نسل آینده یک سرزمین، بار سنگینی است که بر شانه بانوان قرار گرفته است.
** نمازجمعه پارسیان
امام جمعه شهرستان پارسیان با اشاره به سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها؛ آن حضرت را یک منظومه فکری و مکتب معرفی کرد و گفت:مکتب فاطمی یگانه راه نجات بشریت است.
حجت الاسلام بارانی فرهنگ را یکی از مهمترین مؤلفه‌های عنوان کرد و افزود: اقتدار حقیقی اقتدار فرهنگی است لذا دشمن در طول چهار دهه انقلاب در کنار جنگ نظامی؛ سیاسی و اقتصادی؛ مستمرا تهاجم فرهنگی را حفظ کرده است.
** نماز جمعه بشاگرد
حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرستان بشاگرد گفت:: بارن شدید دیشب خسارت را چند برابر کرده و نیاز است مسئولان همت را چند برابر کنند و از استاندار می‌خواهیم که مشکلات راه و زیر ساخت را برطرف کند.

** نماز جمعه سیریک
امام جمعه شهرستان سیریک گفت: شورای نگهبان نهاد مقدسی است که تضمین کننده استمرار اسلامیت نظام است و مورد حمایت قاطع امام و رهبری بوده است.
حجت الاسلام حسن حیدری افزود: اگر بررسی بشود خواهند دید که شورای نگهبان فارغ از مسائل جناحی، صلاحیت‌ها را بررسی کرده است و از هر دو جناح افراد شاخصی در لیست رد صلاحیت شده‌ها قرار دارند.
** نماز جمعه توکهور وهشتبندی
امام جمعه توکهور وهشتبندی با اشاره به کمرنگ نشان دادن خدمات نظام وانقلاب در رسانه‌های غربی به شیوه‌های مختلف گفت:: یکی از اهداف سران مستکبر دنیا و رسانه‌های وابسته به آن‌ها کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه‌های مربوط به نظام جمهوری اسلامی ایران است
حجت الاسلام حسین جهانگیری افزود: مردم با بصیرت و همیشه در صحنه کشورمان یکبار دیگر باحضور پررنگ خود در انتخابات پیش رو همه توطئه هایدشمن را نقش برآب می‌کنند.
** نماز جمعه هرمز
امام جمعه هرمز با اشاره به تظاهرات ضد آمریکایی امروز مردم عراق گفت:: به برکت خون شهدا و به ویژه سردار سلیمانی امروز مردم بسیاری از کشور‌های دنیا آمریکا را کشوری تروریست می‌داند.
حجت الاسلام فتح الله بهزادی با اشاره به راه‌اندازی شب بازارتوسط کانون بانوان جزیره هرمز افزود: شهرداری بازارچه صنایع دستی برای بانوان هنرمند جزیره هرمز اندازی کند.

نظر شما