شناسهٔ خبر: 37798079 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خراسان رضوی کمی گرم‌تر می‌شود

با توجه به خروج جبهه هوای سرد از خراسان رضوی دمای هوا در بیشتر نقاط استان طی روز جمعه با اندکی افزایش به صورت پایدار خواهد بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از  مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به خروج جبهه هوای سرد از خراسان رضوی دمای هوا در بیشتر نقاط استان طی روز جمعه با اندکی افزایش به صورت پایدار خواهد بود.
 
او ادامه داد: پیش بینی می‌شود از فردا با تقویت جبهه هوای سرد در بیشتر نقاط استان شاهد بارش نزولات آسمانی باشیم که در نقاط سردسیر به صورت بارش برف خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به ابرناکی و کاهش دما این بارش‌ها تا روز یکشنبه در استان ادامه خواهد داشت.

اثمری با اشاره به افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در استان افزود: بیشینه دمای دیروز مشهد ۹ درجه سلسیوس بالای صفر بود که در سردترین ساعات به ۲ درجه بالای صفر رسید.

او تصریح کرد: کوهسرخ با کمینه دمای هوای ۹ درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۱۶ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان طی ۲۴ ساعت قبل بوده‌اند.

انتهای پیام//ف. س

نظر شما