شناسهٔ خبر: 37797584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد؛

کتاب «این جمعه تعطیل نیست» در یاسوج نقد و بررسی شد

یاسوج- طی نشستی کتاب «این جمعه تعطیل نیست» خاطرات رمضان جمعه نژاد با حضور محمد قاسمی پور، منتقدین و نویسندگان هم استانی مورد نقد و برررسی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویر احمد، طی نشستی کتاب "این جمعه تعطیل نیست"خاطرات رمضان جمعه نژاد با حضور محمد قاسمی پور، منتقدین و نویسندگان هم استانی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کتاب شامل خاطرات رمضان جمعه نژاد، از مبارزین انقلابی استان در کردستان بوده که از زمان شکل گیری جنگ‌های نامنظم توسط دکتر شهید مصطفی چمران به اردوگاه این ستاد می‌پیوندد و تا پایان جنگ تحمیلی به عنوان یک چریک در قالب شناسایی و ضربت ایفای نقش می‌کند و چندین مرتبه مجروح شده و بارها اسیر می‌شود که با درایت و هوشیاری خود را از چنگ کومله و دموکرات نجات می‌دهد.

شهربانو پاک نژاد در جمع خبرنگاران، افزود: این کتاب با قطع رقعی و قریب ۴۳۰ صفحه بوده که توسط مهران مظفری و سحر شریفی گردآوری و تدوین شده است و به صورت مشارکتی حوزه هنری استان با ستاد کنگره سرداران و ۱۸۸۰ شهید استان توسط انتشارات فتح دنا و چاپخانه نودا به چاپ رسید.

وی تصریح کرد: جلسه نقد و بررسی این کتاب عصر روز چهار شنبه دوم بهمن ماه با حضور استاد محمد قاسمی پور از نویسندگان برتر کشوری و بیش از ۱۰ نقر از منتقدین هم استانی در محل حوزه هنری برگزار شد.

نظر شما