شناسهٔ خبر: 37797116 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو هیات علمی دانشگاه‌های یزد: مردم نمایندگان انقلابی را انتخاب کنند

یزد - ایرنا -عضو هیات علمی مراکز آموزش عالی یزد گفت: مجلس شورای اسلامی در کنار قوه مجریه و قضاییه در نظام نظامی ایران نقش زیادی دارد، مردم باید نسبت به انتخاب نمایندگانی انقلابی و در خط امام(ره) و رهبری اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام محمدحسین متوسل روز جمعه در مسجد فاطمه الزهرا (س) شهر یزد افزود: امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بارها ویژگی‌های نمایندگان مناسب مجلس شورای اسلامی را برای مردم تبیین کرده‌اند.

 مسوول سابق دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان  ادامه داد: مردم باید با بصیرت و آگاهی کامل بعد از بررسی و شناخت لازم به افراد مومن، انقلابی ، استکبارستیز ، مخلص ، متخصص و مدیر برای تصویب قوانین مورد نیاز کشور رای دهند.

وی اظهار داشت: برای حفظ انقلاب اسلامی عوامل مختلفی موثر است که حضور گسترده در انتخابات پیش‌رو یکی از اساسی‌ترین آن است که باید همه مردم موضوع را جدی بگیرند.

متوسل بیان داشت: حضور گسترده مردم فداکار و عاشق نظام و انقلاب در انتخابات دوم اسفند ماه‌ جاری توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان داخلی و خارجی را خنثی می‌کند.

مسوول سابق دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های یزد تاکید کرد: مجلس انقلابی، سدی در برابر هجمه فرهنگی دشمن است و هوشیاری همگان در تحقق آن اثربخش است .

متوسل به توطئه دشمنان در ایجاد شک و شبهه علیه ارزش‌ها و مقدسات به خصوص در میان جوانان اشاره کرد و از نهادها و نخبگان خواست پاسخگوی  دیدگاه‌های مختلف باشند.

وی به نظریه جدایی دین از سیاست که توسط دشمنان مطرح می شود ،پرداخت و گفت: باید با دید منطقی و علمی بر اساس ارزش‌های دینی و انقلابی در مقابل دسیسه‌ها ایستادگی کرد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ اسفندماه امسال در کشور برگزار می شود و از ۱۰ شهرستان استان یزد چهار نفر در قالب چهار حوزه انتخابیه به مجلس راه می‌یابند.

برای انتخابات این دوره ۲۳۹ نفر ثبت نام کردند که صلاحیت ۱۰۹ نفر مورد تایید قرار گرفت. 

این استان یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که در ۱۰ شهرستان ساکن هستند که از این تعداد ۸۷ درصد آنها شهرنشین و بقیه در روستاها زندگی می کنند.

نظر شما