شناسهٔ خبر: 37796826 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یخ‌کشی برای ادامه درمان به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود

عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ بوداپست برای ادامه برنامه درمانی و تمرینی خود به اردوی این تیم دعوت خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در هفته منتهی به برگزاری جام بین‌المللی تختی محمدباقر یخ‌کشی دچار سانحه تصادف شد و به دلیل جراحت در ناحیه زانو علاوه بر بستری شدن در بیمارستان، حضور در جام تختی را که اصلی‌ترین مرحله انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک بود، از دست داد.

در ادامه این کشتی‌گیر از طریق هیئت کشتی استان مازندران از فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی درخواست کرد که فرصتی مجدد به او بدهند تا بتواند شانس خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در وزن غیرالمپیکی 61 کیلوگرم امتحان کند.

 

هرچند یخ‌کشی به تازگی بخیه زانویش را کشیده است و به نظر می‌رسد باید فیزیوتراپی را از سر بگیرد و با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در اواخر ماه جاری، او فرصت زیادی برای کسب آمادگی لازم به منظور حضور در هندوستان ندارد، اما کادر فنی تیم ملی از این کشتی‌گیر نیز دعوت خواهد کرد که امور درمانی و تمرینی‌اش را در مجموعه ورزشی انقلاب دنبال کند.

انتهای پیام/

نظر شما